/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
VM Herre håndbold. 3'de plads?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 837 gange
500 point
Dato : 03-02-07 19:47

Ja vi tabte jo semifinalen mod Polen. Men der er stadig en kamp om Broncen!

Det er Frankrig imod Danmark.

Hvem vinder den?

Den der vinder disse 500 point, er den der:

1. Vælger den rigtige vinder.
2. Den der kommer tettest på det korrekte mål-antal.
3. Ved uafgjort, vinder den der var tættest på efter de 2 første halvlege.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 19:54

35-29

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-02-07 20:02

disken -> Skriv venligst Navn-Navn Score-Score.

I dit eks. Frankrig-Danmark 35-29

Bare for at udelukke forvekslinger og fejltagelser.

disken -> Skriv igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 20:04

Frankrig-Danmark 1-0

Det bliver stillingskrig

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 510 point
Dato : 03-02-07 20:09

franKRIG dk 25-28

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-02-07 20:15

refi for pokker. Det er jo ikke en fodboldkamp. Kom med ét ordentligt svar ellers bliver du udelukket fra dette sprgsm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 20:22

Det var da reelt ment

Ville blot være sikker på IKKE at vinde

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 03-02-07 23:24

haha..

Frankrig-Danmark 25-27

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-02-07 23:31

Citat
Det er Frankrig imod Danmark.

Går ud fra det må få denne ordlyd

Frankrig 35 Danmark 29 =
35 - 29

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 02:37

disken & andre -> Jeg er efterhånden gammel i gårde (her på KANDU) så jeg har mange "ledige point". Andre laver foræringsrunder hvor de forærer mange point væk i 7-8-9- på hinanden følgende tråde.

Jeg synes der er lidt mere sjov og kammeratskab i at gøre det som jeg gør, nemlig at lave en lille sweepstake en gang i mellem.

Om det så er den ene eller den anden der får point er jeg sådan set ligeglad med.

Men disken -> jeg er blevet skælt ud for IKKE at være præcis nok. Derfor bad jeg dig om at præcisere dit bud.

Pyt - Hav en god håndbold-søndag.

Hvis I kan se Eurosport så check lige Malta-Cup i Snooker.

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-02-07 03:15

Hvorfor tror i ikke på Danmark, hvis de gør hvad de kan når de er bedst, bliver det 28 til Danmark og 26 til Frankrig=mit vilde gæt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 03:54

Kære o.v.n. Du har helt ret. Jeg har selv satset 200 kr på at Danmark vinder Bronce. Odds 2,70

Men jeg kan jo desværre ikke deltage i denne tråd.

Pyt med det, den er jo også kun oprettet for at dele point ud og lave lidt sjov i Kandugade.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 04:01

o.v.n. -> I øvrigt har CCjunior lagt en stemme der hed Frankrig-Danmark 25-28

Det er da tiltro til DK. HA ha ha.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 04:05

CCjunior - > Det er altså ikke en krig

KUN en håndboldkamp.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-02-07 10:22

Hej det er da en hyggeelig ide du der har fået Arne. Mit bud er Frankrig - Danmark 27-29. Jeg tror på de Danske drenge der har gjort det godt.
Hilsen fra chaufrat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 10:41

Hej selv chaufrat!

Ja jeg synes da også at det er en god måde at smide sine opsparede point væk på.

Fortsat god søndag til dig og dine.

Du er noteret.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-02-07 11:05

AJ.. jeg har set Boesen i aktion..Jo det er sq KRIG..hehe..
optimisme eller ej, hvis jeg får ret må oddsene jo være dobbelt..hehe..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 11:18

CCjunior -> desværre ikke. Når pengene éngang er lagt på odds 2,70 så er det sket. Det KAN så ske at odds daler eller stiger, men det vedrører kun nye bets. Hvis jeg spiller tidligt KAN jeg få gode odds - de daler ofte frem imod spillet. Det sker dog også at odds stiger. Det har at gøre med at en eller flere spillere pludseligt bliver syge ell. lign.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-02-07 15:46

ved jeg godt, men når man ligefrem bliver hånet over sin optimisme, så må det da gi lidt skades kompentation.. specielt nu hvor jeg næsten havde ret

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-02-07 15:56

Har ikke en pind forstand på sport, som sådan.
Men følger da med i visse begivenheder, men sidder på ingen måde klistret
op ad Tv, når der er fodbold eller andet.
Efterhånden er der JO ikke andet end håndbold og fodbold, der vises.
Hvor er DR/ TV2´s alsidighed henne.

Så hellere en god gang Snooker som du selv er inde på.

Fortsat Go søndag
Og ''May the force be whit us''

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 16:21

Vi vandt squ - oven i købet stort! Fra-Dan 27-34

til alle i vandtro hunde

CCjunior var den mest optimistiske med sit bud på 25-28 altså en 3-måls-sejr.

niclas, o.v.n. og chaufrat havde også DK som vinder men kun med 2 mål.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 16:23

CCjunior.

Din ukuelige optimisme gjorde udslaget.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 16:38

P.S.: Jeg havde Kroatien - Rusland 1 til odds 1,26
nu kom Frankrig - Danmark 2 til odds 2,70
så mangler jeg bare Tyskland - Polen 1 til odds 1,34

samlet odds 4,55

jeg har som sagt spillet 200 kr. så hvis Tyskland vinder har jeg vundet 910 kr (710 netto)

Kryds fingre for mig og Tyskland.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-02-07 18:50

jammen dre er jo ikke så meget andet at sige end tillykke med de mange penge..hehe..