/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
navn attester
Fra : rasha01
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 03-02-07 08:28

Hej ..

Jeg skal have oversat mit barns navn attester ( birth certificate) til Engelsk..
Hvor kan få det oversat?

Tak..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 09:10

Hos et aut. oversættelsesbureau

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 03-02-07 13:43

Måske er der hjælp at hente på den "tilhørende" ambassade...?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-07 15:59

hvis tingene ikke har forandret sig så skal du have det gjort i overpræsidiet der har det gyldige stempel for at attesten er oversat og godkendt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-07 18:02

Jeg vil nu tro at det er kordegnekontoret du skal rette henvendel til, hvis det er en navne/dåbsattest det drejer sig om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 18:03

Citat
Jeg vil nu tro at det er kordegnekontoret du skal rette henvendel til

Hvad har de med oversættelse at gøre ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 18:05

Men det kunne være rart at vide om det er DANSKE papirer og i så fald HVILKE det drejer sig om....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-07 18:23

Citat
refi

Dato : 03-02-07 18:03

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Jeg vil nu tro at det er kordegnekontoret du skal rette henvendel til

Hvad har de med oversættelse at gøre ??????

Hvis det er en dansk navne/dåbsattest det drejer sig om er det kun kordegnekontoret, der kan udstede den med en oversættelse.

Citat
refi

Dato : 03-02-07 18:05

--------------------------------------------------------------------------------
Men det kunne være rart at vide om det er DANSKE papirer og i så fald HVILKE det drejer sig om....

Det vil jeg give dig ret i det kunne være rart at vide.

Jeg læste dette indlæg fra Netkirken

http://www.netkirken.dk/faq/index.php?id=133

Godkendelse af svar
Fra : rasha01

Dato : 04-02-07 04:07

Tak for svaret ans.