/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
7950GT - Skærme + tvout
Fra : Backstage
Vist : 326 gange
110 point
Dato : 03-02-07 03:51

Hej

Jeg har en computer med et Asus GeForce 7950 GT 512 mb med 2 DVI udgange og en TV-Out udgang

Mit spørgsmål er:
Kan jeg have 2 skærme + 1 fjernsyn sat til på en gang?
... Jeg har pt 2 skærme til, men det er som om den ikke kan finde fjernsynet

Jeg håber en af jer ved det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-07 14:43

Citat
Jeg har pt 2 skærme til, men det er som om den ikke kan finde fjernsynet

Hvis du ser forskellige film på 3 skærme får du afgjort problemer med "kun" 512 mb ram

Kommentar
Fra : Backstage

Dato : 04-02-07 00:46

Hej

Pt skal jeg bare have den til at vise billede på alle 3 skærme
Det vil det ikke. Den viser kun de 2 DVI porte

Men det er grafikkortet der har 512 mb ram

Computeren har 2 Gb - 800/6200

Kommentar
Fra : Polloloco

Dato : 28-04-07 17:59

Jeg sidder lige nu med et 7900GTX fra Leadtek med 2xDVI og et SVHS stik tilsluttet. Mit Nview kan godt finde alle tre skærme, så det lyder til at være enten et kompatibilitetsproblem eller et driverspørgsmål.