/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
At flytte til usa m.m.
Fra : mudshade
Vist : 771 gange
50 point
Dato : 01-02-07 00:41

hej..

Har gået med tanken om at flytte til America og arbejde eller studere, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle stedder hvor man kan bestille foldere om det.. Nogen der ved hvor man kan det.? altså foldere om f.eks. at flytte til America eller om forskellige skoler der over..

Mvh Mads

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-02-07 05:58

Kig lidt på denne side.
http://www.usimmigrationsupport.org/

Kommentar
Fra : kschiller

Dato : 01-02-07 06:27

Danmark-Amerika fondet hjælper med trainee-visum og studieophold. Kan anbefales:

http://www.wemakeithappen.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-07 10:16
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-02-07 10:07
Kommentar
Fra : serpyc

Dato : 11-03-07 23:53

Det er blevet ret svært at flytte til USA efter 911.

Du kan nemt tage på besøg men hvis du er under 25 år ugift og har ingen returbillet eller penge på dig til en returbillet er det ikke sikkert de lader dig komme ind i landet.

Hvis du vil på besøg hos nogen du kender skal du være sikker på at du har adressen, telefonnummer og navn på den du vil besøge med dig.

At få arbejde er ret svært, her skal du have et firma der vil ansætte dig og sørge for din arbejds og opholdstilladelse.

Har du lyst til at studere få dit universitet til at arrangere et studieophold for dig.

Hel og lykke.