/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jeres mening.
Fra : kandu01
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 31-01-07 10:40

Hej Allesammen .
Jeg har idag modtaget min indsugningsforstærker.
Min ven som jeg fortalte det til fortæller mig derefter at indsugningsforstærker ikke hjællper en SKID.
:s

Mit spørgsmål er så! :

Er der nogen af jer der har prøvet det og har haft held med det.
Vil gerne høre fra alle dem der lige har tid til at skrive .

Mvh Martin L-.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 14:12

Citat
Jeres mening

Må man montere en sådan

Accepteret svar
Fra : Puch1

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-07 16:06

Efter hvad jeg har hørt giver den vist ikke så meget af sig som man tror. Så er det bedre med hjemmetuning eller tuning. Og så skal pakninger mellem studs og den slange der sidder på være 110% tætte, ellers giver de ikke en skid.
Er det en knallert eller scooter?

Held og lykke. :)

Kommentar
Fra : hunter68

Dato : 31-01-07 16:48

absolut det sidste der er værd at montere for at få øget effekt.

Kommentar
Fra : superfc89

Dato : 31-01-07 18:39

Ingen scootere er ens..nogen gir det måske lidt..andre íkke

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 01-02-07 16:16

Efter min mening er den ikke værd at montere. Den giver kun bedre træk, intet andet. Og man må godt køre med den på vejen.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-02-07 16:56

Du må ikke kører med den på vejen!!!!
Det er 100% sikkert, da det er en kontruktiv ændring.

Men den giver noget, men ikke meget.
Hvis den ikke gav en skid, så var den ikke opfundet og så var den ikke fabriksmonteret på en Yamaha TDR 125 R med 34 HK.
Bare husk at den skal sidde så tæt på studsen som muligt og med så tyk en slange som muligt.
Slangen skal være kort som mulig og åbningen på beholderen SKAL vende nedaf.

ps. det giver sikkert ikke en skid hvis du ikke har en god tunudstødning på som er lavet til mange omdrejninger.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 01-02-07 19:07

Hvordan kan det så være at THansen sælger den ?.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-07 22:37

Citat
Hvordan kan det så være at THansen sælger den ?.

Fordi du må køre med den ude på "lars tyndskids marker"

Du kan da købe alt muligt tuningshalløj.....

Det bliver det ikke lovligt af.....

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 01-02-07 22:52

Ja de sælger meget lort. Jeg bor lidt ude på lars tyndskid's marker :P . Nej desværre bliver det ikke lovligt :S

Godkendelse af svar
Fra : kandu01

Dato : 08-02-07 08:53

Mange tak for det gode svar ,

Martin ,