/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem vinder VM Herre-håndbold?
Fra : arne.jakobsen
Vist : 1030 gange
500 point
Dato : 30-01-07 18:29

Ja nu sidder jo ½-delen af Danmark og følger de spændende kampe i Tyskland.

Men hvem bliver mestre 2007?

Alle bud før 1 feb. deltager. Selvf. kun ét bud pr. person.

Fortsat god VM. (Jeg nyder det i tykke stråler )

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-01-07 18:44

Det gør Thailand

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 30-01-07 18:54

dr_dem

Men pas nu på. Ham arne blacklister dig sgu når du ikke er ordentlig. (undskyld arne )

Synes jeg kan huske jeg blev blacket i forb. med noget tennis-halløj.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 30-01-07 18:55

I øvrigt vinder Danmark da !!!!!!

Husk nu jeg var først.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-01-07 19:07

dr_dem du er for sjov fint svar der trækker på smilebåndet.

jeg håber danmark vinder .......men jeg tror kroatien render med sejren

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-01-07 19:10

chicapigen -> Vil det sige at du stemmer på Kroatien?

Accepteret svar
Fra : den_nysgerrige

Modtaget 510 point
Dato : 30-01-07 19:10

Tyskland

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 30-01-07 19:11

Frankrig

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-01-07 19:24

arne.jacobsen >>>>>> ja jeg stemmer på kroatien.

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 30-01-07 21:57

Jeg er på danmark :D har lige set danmark spille og ja, de spiller bare kanon når det virkelig gælder!!!!!!! SES ISLAND!!! HAHAHAHAHAHAHA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-01-07 22:13

Merrild89

Det er da helt fint.

Men du kan ikke vinde. pirt03 var den første den stemte på Danmark.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 31-01-07 00:16

Polen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-01-07 00:30

Er ked af det - men det gør Tyskland

Fritz er en fantastisk målmand, når det gælder.

Holdet fungerer optimalt

Og hvis du er i tvivl om, hvad 19000 tilskuere i ryggen betyder, så se de norske dommere i de sidste 5 min i dag. Spanien får 3 angrebsfejl imod sig, Tyskland laver den største (næstsidste eller tredjesidste mål), men får ikke noget dømt imod sig.

Det bliver ikke let....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 02:43

Citat
Ja nu sidder jo ½-delen af Danmark og følger de spændende kampe i Tyskland

Så var det derfor jeg ikke kunne få fat i nogen.....

Kommentar
Fra : tal_ordentligt

Dato : 31-01-07 02:47

Citat
arne.jakobsen Dato : 30-01-07 22:13
--------------------------------------------------------------------------------
Merrild89

Det er da helt fint.

Men du kan ikke vinde. pirt03 var den første den stemte på Danmark.

De fire lande der er i semifinalen er nævnt - så det er jo ligegyldig at deltage når ovenstående citat er gældende typisk nogle klodsede regler fra spørgsmålsstilleren.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-07 04:44

tal_ordentligt ->

Ja det kan du have ret i. Men jeg er jo ikke noget UMENNESKE. Der er måske point til flere???

Disse KAN jo gives i en anden tråd?

KANDU's natur er: 1 spørgsmål = 1 vinder.

Du siger at mine regler er klodsede, hvordan ville du selv have lavet reglerne? Du kan svare her. Det koster dig ingen point.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-07 04:52

Merrild89 ->>

Men HVIS Danmark bliver VM-Mestre få du squ alligevel nogle point fra mig.

Dagens sejr over Island har gjort mig glad

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 31-01-07 10:22

Jeg holder også på Danmark - selv om det næppe er helt realistisk med Boldsen ude...

Men jeg synes bare, at der er nogle af de "gamle" stamspillere, f.eks. Boldsen, der har gjort det godt på landsholdet så længe, at de fortjener den største anerkendelse i form af en medalje (som kvinder som Fruelund har fået i rigt mål)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-07 13:54

Citat
Men hvem bliver mestre 2007

Alle dem der bliver færdiguddannet og gør sig selvstændige.....

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 31-01-07 17:48

det var bare en kanon kamp.... kunne slet ikke holde mig i sofaen da madsen lavede det sidste mål :D det var bare så godt :P

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 31-01-07 21:19

Hej.

Jeg tror at desværre Polen vinder over Tyskland i finalen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-07 17:06

Den første som gættede på et hold vinder de 500 hvis holdet bliver mestre. Efterfølgende får en trøstpræmie i en anden tråd på 200 point. Håber så alle er glade.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-07 19:51

Hej Håndbold-venner, jeg håber I så Semifinalekampen mellem Tyskland og Frankrig.

Alle tiders bedste reklame for Herrehåndbold.

Tyskland vandt og and_uden_tand der som den eneste stemte på Frankrig er nu ude af point-legen.

Jeg skriver nok lige endnu en besked når aftenens anden semifinale mellem Spanien og Danmark er slut.

Hav det godt indtil da.

P.S.: chicapigen -> Kroatien er også ude af legen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-02-07 22:02

hej arne.jacobsen

det er bare iorden så længe danmark stadig er med, jeg sidder lige og skriver her mens danskerne skal på banen igen i anden overtid puha det er hårdt ..............HÅBER SGU DRENGENE KLARER DEN

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-07 22:30

Det gjorde de desværre ikke. Så finalen bliver Tyskland imod Spanien.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-07 22:38

Nu kan den_nysgerige vinde for han/hun stemte på Tyskland. erling_l kan vinde en trøstpræmie.

kETCHIKAN kan vinde fordi han/hun stemte på Polen. EiHaBr kan vinde en trøstpræmie.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 01-02-07 23:21

Ja ja nu er Polen jo godt på vej ----

Lad os nu se. !!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-02-07 00:08

Ja og Danmark er ude.

Nu er Finalen Tyskland - Polen

Det vil sige at denne kamp står mellem den_nysgerrige og kETCHIKAN.

erling_l får en trøstpræmie på 200 point hvis Tyskland vinder.

EiHaBr får en trøstpræmie på 200 point hvis Polen vinder.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-02-07 17:59

den_nysgerrige.

Tyskland vandt 29-24.

Som lovet bliver der en trøstpræmie til Erling_L