/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lidt mere fart.. ?
Fra : WopeR
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 30-01-07 17:56

hej

Jeg har en cpi hussar, og jeg vil gerne have den til at rande en 70-75 stykker.

Jeg har på den nu:
Stage6 street udstødning
pilletskiven
4.5g ruller

Den vil bare ikke bankes op på mere end 65 efter speedometert. hva gør jeg ??.. hvis nogen har en idé så kom endelig med den.. tak..

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-01-07 19:01

Du kan ikke forvente svar til ulovligheder.
Det kan du vel klare selv.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-01-07 19:18

træd lidt hurtigere i pedalerne

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 30-01-07 20:16

Har du tjekket om der er en plumb i forrøret på udst. hvis der er sidder den for det meste på forrør der hvor den sidder på cylinder.
Går speddometer rigtig. Mål efter en bil.

Ellers vent til pallebhansen eller noshygay kommer, de har styr på sådan noget, det ved jeg

Held og lykke. :)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-07 22:04

Lad være at presse den mere da den har elendige lejer i krumtappen der ikke kan holde til det i ret lang tid .
Mvh Sune

Kommentar
Fra : janik

Dato : 30-01-07 23:01

hawaii7
puds din glorie

Kommentar
Fra : Bml

Dato : 31-01-07 00:11

Selve forrøret på en cpi = BEGRÆNSNING. Du skal skifte forrøret og dit speedometer vil løbe ud over 80 og køre 60-65 stykker IRL. ellers må du jo skifte cylinder http://www.shop.motoline-racing.com/product_info.php?products_id=896&sessionid=616233c375c18486a1fe4ebe0d44ebf4

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-01-07 06:38

Hej JANIK den pudser jeg hver morgen til den skinner.

hawaii7

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-02-07 16:50

Hej WoPeR Den burde gerne kører ca. 80 med den opsætning.
Hvilken dyse har du i den?
Jeg vil helt anbefale dig at fjerne det lille rør som sidder i luftfilteret.
Det lille rør er kun en indsugningsdæmper som gør at dit filter ikke "brummer"
Men det begrænser også luften.
Når det rør er fjernet, så skift din dyse til 80 og vær sikker på om der sidder en plumb i dit forrør.
Du skal kunne få hele din tommelfinger ned i forrøret uden problemer.
Har du meget små fingre, så prøv med din lillefinger og ringfinger samtidig.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 01-02-07 16:51

ps. den opsætning som jeg nævnte før, den har en af mine venner og den kører 90 kmt med Proma Ghost fra www.west-import.dk

Kommentar
Fra : WopeR

Dato : 01-02-07 19:12

der er std. dyse i, men ingen begrænsning i forrøret, det har jeg fjernet inden jeg satte den på, men sys jo bare den skulle køre 70-75 stykker. noshyguy det lyder godt altsammen, men den gamle hugger hovedet af mig hvis dne køre 80 hehe.. så tror du det vil være nok bare at dyse den om som den er nu ??

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 20 point
Dato : 02-02-07 18:16

Måske, men det er alt for lidt.
Smut hen til Thansen og køb en stak dyser.
Køb en dyse 76 og sæt den i og fjern røret i luftfilteret.
Så burde du gerne få den fart som du vil have.

Kommentar
Fra : the--kottal

Dato : 20-02-07 18:01

sæt tungere ruller i de er alt for lette til en std. scooter

Godkendelse af svar
Fra : WopeR

Dato : 20-02-07 18:23

Tak for svaret NoShyGuy.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-02-07 20:08

De er da ikke for lette når han jo har skiftet udstødning!

Anden udstødning = andre omdrejninger.