/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
DJHolm må da være handicappet!
Fra : IBM760
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 29-01-07 21:49

Ham DJHolm er da noget af en speciel fætter, man skulle tro han var handicappet:

Han laver mange ens spørgsmål i flere kategori:

Citat
1 15-04-06 50 Søger investor (9) Investering

2 23-03-06 50 Grafiker søges (4) Ansættelse

3 23-03-06 50 Grafiker søges (0) Andet uddannelse

4 23-03-06 50 Grafiker søges (0) Investering

5 23-03-06 50 Grafiker søges (0) Website's

6 23-03-06 50 Grafiker søges (0) Hjemme sider

7 01-12-05 50 Sponsorater til Danish DeeJay Awards (0) Markedsføring

8 01-12-05 50 Sponsorat til Danish DeeJay Awards (0) Investering

9 21-07-04 100 GVC Life - nogen erfaring?? (13) Investering

Og de er fortsat åbne!!!!

Og nu forsøger han sig med enslydende reklame tips:

Citat
29-01-07 29 Motivationskurser Andet uddannelse

3 29-01-07 24 Motivationskurser Psykologi

4 29-01-07 20 Motivationskurser Mellem uddannelser

5 29-01-07 24 Motivationskurser Højere uddannelser

6 29-01-07 21 Motivationskurser Andet udvikling

7 29-01-07 20 Motivationskurser Andet helbred

8 29-01-07 22 Motivationskurser Andet familie & relationer

9 29-01-07 26 Motivationskurser Andet erhverv

I håb om, at vi bliver motiverede!!!

Og så kalder kan sig Superbruger:

Citat
DJHolm (Superbruger)
Medlemsnummer : 176146
Superpoint : 18
Medlemsdato : 19-07-2004
Seneste login : 29-01-2007

En spøjs fætter!!!

PS: Undskyld jeg har benyttet kategorien "Handicap", men jeg kunne ikke placere ham andre steder.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-01-07 22:13

Jeg har forsøgt at skrive til mail@motivatorz.dk.

Nedenfor er korrespondancen:

Citat
Emne: Re: Har I en ansat der hedder D.J.Holm?
Afsender: Brian Holm Nielsen
Modtaget: 29. januar 2007 kl. 22:05:59
Modtagere: "Ivan xxxxxxxx" <xxx@forum.dk>
Vedhæftede:

Hej Ivan

Undskyld, det var ikke min mening at "spamme" - blot at give flest
mulige mennesker mulighed for at se vores tilbud :-)

Undskyld atter en gang.

MVH

Brian

Ivan xxxxxxxxxx skrev:
> *Jeg vil godt høre, om I har en ansat der hedder D.J.Holm?*
>
> Hvis det er tilfældet, vil I så ikke godt bede ham om, at undlade at
> "Spamme" kandu's side.
>
> Det kommer aldrig til at virke som god reklame, snarere tvært imod.
>
> /Mvh
> Ivan xxxxxxxxxx/

Som det fremgår får Kandu's brugere i det mindste en undskyldning fra D.J.Holm ved navn Brian.

Men han burde nok selv skrive det på Kandu!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-01-07 06:09

Han gider ikke lukke sine spørgsmål, han er handicapped.
I hjernen.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-01-07 07:18

Eller også har han ikke fattet ideen med kandu og mangler kendskab til de uskrevne regler.
Han tror vist, at det er en reklameside for hans mange forskellige foretagender og interesser.

Kommentar
Fra : bettecandy

Dato : 01-03-07 04:27

Jeg må indrømme at jeg bliver godt harm over at i kalder manden handikappet.

Okay fair nok manden kar klokket den big time, så langt kan vi godt blive enige, men at pådutte ham et handikap i ikke aner en klaphest om, om han har, der sætter jeg grænsen.

Jeg er et ganske alm menneske, gift har børn osv, men så normal er jeg alligevel ikke jeg har et handikap i hjernen, jeg har ADHD, jeg lever med det hver evig eneste dag, det giver mig nogle psykiske problemer, det giver problemer i forhold til relationen til andre mennesker, det forhindrer mig i at leve normalt.

Jeg må nok helere lige fortælle at ADHD er offentligt godkendt som værende et handikap (bla fordi det direkte kan måles i hjernen) og som handikappet med lige dette handikap, kan jeg oplyse at det ikke er så lille endda at leve med.

Jeg ved godt at de fleste af jer normale tror at man er dum og uvidende bare fordi man har et handikap, det er man IKKE! tvært om, jeg ved udemærket godt hvilke ting jeg ikke kan som i andre kan, jeg ved udemærket godt at jeg ser og oplever livet på en helt anden måde (meget mere direkte) end i gør. Faktisk er det bevistheden om min anderledeshed der er noget af det værste, for var jeg ikke bevist om det var jeg spå bare dum og uvidende, så ville jeres nedværdigelse af begrebet handikappet ikke betyden en prut, men det gør den, og jeg bliver harm over jeres meget umenneskelige syn på hjerneskaede mennesker.
Fx har jeg udviklet angst (man er som ADHD´er mere moodtagelig for psykiske sygdomme end andre mennesker er) det betyder fx at jeg ikke kan gå til læge uden at have en anden voksen med som jeg kender meget godt... jeg kan ikke side og tale fortrolige ting med min læge, som ikke kommer fx min mor, mand eller ven ved. Jeg kan ikke bare tage til et selgskab alene, eller tage et aftenskolekursus, der er regtig mange ting jeg ikke bare kan.
En ting er så at det går ud over mig, en anden er at jeg også hemmer min famillie på regtig mange måder, og endnu værer ADHD er arveligt, dvs at jeg har givet det videre til mindst en af mine børn, det er ubærligt for mig at vide at jeg er skyld i at de er blevet sat i en verden hvor der er så lidt empati og medfølelse for forskelligheden som der er i Danmark, og det i har skrevet oven for er kun et meget tydeligt bevis der på.

SKAM jer!