/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilket tun skal jeg købe ??? PGO hot50
Fra : dark_minded
Vist : 1549 gange
80 point
Dato : 09-01-03 21:50

Hvilket tun skal jeg købe, hvis min hot50 skal køre hurtigt, og have et RIGTIG godt optræk. Det må maks. koste 700, og det må godt forbindes med, at jeg fjerner neddroslingerne. Jeg vil også gerne have af vide hvor hurtigt den kommer til at køre, og om den får et godt optræk (kan stejle) og hvor meget mere den kommer til at larme.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 09-01-03 22:00

Hvor meget vil du have i topfart??
Husk at du ikke kan få begge dele for skallede 700,-

Mvh.Masteraugust

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 80 point
Dato : 09-01-03 23:29

Du skal købe et kit 2 45 mm. fra Polini og et topstykke til 47 mm. Bøsninger skal fjernes og blindrørret skal lukkes, det giver god optræk hvor den kan gå på baghjul og tophastighed på ca: 85 km/t.
Jeg har en søn hvor jeg har lavet det samme og den går bare brandgodt, du skal bare huske at få en ekstra bundpakning i, ellers går stemolet imod topstykket.
Held og lykke med dit forehavende.
Mvh.
Japse.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 09-01-03 23:45

Her lærer man om alle de fede fiduser - http://www.scooterzone.dk/tuning.html
og her mødes alle scootz (Kandu for scootz) - http://www.mafia-net.dk/php/index.php

Check dem ud
Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : dark_minded

Dato : 11-01-03 11:33

Du skal købe et kit 2 45 mm ??? Hva mener du Japse ??? Forresten, hvor kan de købes, og hvor meget larmer den mere end en hot50 uden tun ??

Kommentar
Fra : pepZ

Dato : 12-01-03 20:18

Politiet vil kunne høre det, hvis det er det du er bange for, med hensyn til lyden.
Jeg syntes selv at det lyder kanon godt, men nu møder jeg heller ikke politiet så ofte:)

Kommentar
Fra : Japse

Dato : 13-01-03 14:46

Kit 2 kan du købe hos Moto line i Tyskland Tlf: 0049 461 74909, og de er flinke til at give gode råd, de har nemlig prøvet det hele selv.
Håber du kan bruge det til noget.
Og hvad lyden angår tjaa, så vil den jo "knurre" en del mere, men i lydstyrken er der ikke tale om nogen væsentlig ændring.

Mvh.
Japse.