/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
PDF converter
Fra : Reichstein
Vist : 486 gange
45 point
Dato : 23-01-07 15:25

Jeg har en licens til DeskPDF, som virker fortræffelig, - men jeg er rendt ind i et mærkeligt problem. Jeg har lige oversat en engelsk manual, med en indholdsfortegnelse. Når jeg konverterer den til PDF fil, så er alt undtagen indholdsfortegnelsen med.
Hvorfor det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 15:29

Du har nok ikke konvertet den sammen med resten

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 23-01-07 15:36

Hvad mener du, jeg har konverteret dokumentet

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 23-01-07 17:17

Ligger det hele i een fil før du konverterer til pdf?
eller ligger indholdsfortegnelsen i en fil for sig?
Hvilket program er dit udgangspunkt - jeg mener før du konverterer?

Ammitz

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-01-07 17:37

Hvilket program skal du lave en pdf fil fra?
Hvis det hele er et og samme dokument skal indholdsfortegnelsen da komme med.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-07 17:48

Ellers laver du blot indholdsfortegnelsen seperat og "kobler" dem sammen bagefter.....

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 23-01-07 18:47

Det er et word dokument, og indholdsfortegnelsen er med i dokumentet. Jeg har fået det til at virke så indholdsfortegnelsen kommer med i PDF filen, men formateringen bliver anderledes.
Jeg har bakset frem og tilbage med den forbandede indholdsfortegnelse, men hver gang laver PDF konverteren formateringen om

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 23-01-07 20:50

Tjah, jeg bruger CutePDF som 'printer' - den har aldrig svigtet mig..
Kan hentes på www.cutepdf.com (GRATIS !! ) - den installeres, og i dit printerpanel kan du nu vælge en printer ved navn 'CutePDF', hvis du vælger at anvende denne, bliver du bedt om at vælge hvor PDF-filen skal gemmes og denne fil kan læses af alle 'pdf-læsere' ( typisk Acrobat-reader ).

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 24-01-07 08:07

Niederhof, jeg har prøvet med CutePDF, her bliver Indholdsfortegnelsen god nok, men hvor sidetallene normalt siger 1 af 12, 2 af 12, 3 af 12 o.s.v., står der 1 af 1, 2 af 2, 3 af 3 o.s.v.

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 24-01-07 17:54

Det forstår jeg ikke, jeg har lige prøvet at lave et dokument, hvor jeg i 'hovedet' har indsat autoteksten "Side x af y" - og det kommer til at stå rigtigt