/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Memory Card til N70
Fra : Helikoptermyg
Vist : 373 gange
300 point
Dato : 22-01-07 21:20

Hej,

Har en Nokia N70, som jeg synes er uendelig langsom..... Nogle tips? Desuden vil jeg gerne have et større memory card i (kun 64mb). Hvor store kan man få dem til N70?? (og hvor er de billigst)

Helikoptermyg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-01-07 21:24
Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-07 21:25

Citat
Har en Nokia N70, som jeg synes er uendelig langsom..... Nogle tips? Desuden vil jeg gerne have et større memory card i (kun 64mb). Hvor store kan man få dem til N70?? (og hvor er de billigst)
Hej myg.Har selv samme model.Min er også vildt langsom,og tror desværre det er meget normalt fordi den jo er fyldt op med så mange ting.Den kan jo ret meget!Vil tro du kan få et større memorykort her:www.mobilpriser.dk jeg gætter på de også har tilbehør til mobiler.Er dog ikke klar over hvor store kort man kan få.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-07 21:28

Tror man kan købe et på 512 mb.Har lige kigget

Kommentar
Fra : dior

Dato : 22-01-07 21:29

Jeg stak en lille lyv..Ikke med vilje.Det er ikke en N70 jeg har,men en N80.Sorry.Men der er nok ikke så meget forskel alligevel.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 22-01-07 21:37

Synes du skal prøvet at kigge på www.qxl.dk - der er mange der sælger nye memorykort temmeligt billigt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-07 21:38
Kommentar
Fra : alunde

Dato : 14-02-07 18:46

Iflg. Nokia kan du bruge mini-SD i din N80, og de kan fås op til 2 GB.

Det billigste jeg kan finde, er et Kingston 2 GB kort til 128 kr. + porto... ellers se listen på http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214894

Håber det kan bruges.