/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Garth Brooks + kone
Fra : ArtDieGroove
Vist : 586 gange
500 point
Dato : 21-01-07 23:58

Jeg så garth brooks + kone, i Dr.phil (mener jeg) hvor de sang en sang sammen. Blev helt vild med sangen... Men kan ikke huske hvad den hedder eller hvilket album den er på...

Nogen der kan hjælpe?

Morten

Kommentar
Fra : tpct

Dato : 21-01-07 23:59

Jeg må melde pas herfra......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-01-07 06:21

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg må melde pas herfra......

mig ozzy.
Kom tilfældigt forbi,,,

Citat
Jeg så garth brooks + kone, i Dr.phil (mener jeg)

Og for dem der ikke kan se det, hvad drejer det sig OM.

Kan du ikke hente det her...
http://www.rapetheweb.com/cartoons/simpsonsseven.php

Accepteret svar
Fra : coincident

Modtaget 500 point
Dato : 22-01-07 07:14

Kan du en linie af sangen skal jeg nok hitte ud af det!
Har aldrig hørt ham synge med konen men han synger da nogle duetter med andre så måske det er en af dem jeg har!
Han har bla. andet sunget en del duetter med Trisha Yearwood
En af de kendteste er Garth Brooks & Trisha Yearwood - In anothers eyes

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 22-01-07 07:36

Hejsa!

Er du sikker på, at det ikke i stedet er Tim McGraw og Faith Hill, du har set i et Oprah show.
De har nemlig lavet en lovesong, som hedder "I need you", og de sang den i hendes show.

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : ArtDieGroove

Dato : 22-01-07 10:48

Det er Garth Brooks og Trisha Yearwood... De er nemlig gift... :D men om det lige er den sang kan jeg ikke huske... :D Men tak for hjælpen coincident.. Du får lige nogen point... :) Og det er faktisk i Oprah jeg så det... Var bare sikker på det var Dr. Phil... Men efter du sagde Oprah kan jeg godt huske det er der jeg så det... Takker...

Godkendelse af svar
Fra : ArtDieGroove

Dato : 22-01-07 10:50

Tak for svaret coincident.

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 23-01-07 23:04

Wellcome...