/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Min bedste ven på TV2
Fra : DCH
Vist : 2313 gange
50 point
Dato : 21-01-07 14:18

Hej i hundentusiaster

Jeg går selv meget op i hund og ser gerne det nye program på TV2, men blev forhindret i tirsdags den 16.01 og har ikke kunne finde tidspunkt for genudsendelse - er der nogle der kan fortælle mig hvem instruktørene var? Irene Jarnved (eller hvordan det nu er hun hedder til efternavn) og hvem?

VH DCH

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 21-01-07 14:27

den blev genudsendt i går lørdag 13:25 så du er lidt sent ude.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-07 14:31

Citat
I "Min bedste ven" skal tøjdesigneren Margit Brandt og skuespilleren Bjarne Henriksen lære deres hunde nye tricks, når de skal konkurrere om 'Det Gyldne Kødben'. Margit har svært ved selv at holde fingrene fra godbidderne, og hun kommer på noget af en opgave, når den etårige löwchen Andy skal lære at give high five, bowle og forcere en agility-bane. Heldigvis får både hun og Bjarne hjælp fra hver deres trænere, hundeadfærdseksperterne Anette Røpke og Irene Jarnved. Bjarnes Joey er et seksårigt gadekryds, men Bjarne mener selv, at den er af racen gammel dansk møghund. Stand up-komikeren Carsten Bang er med fra sidelinjen og kommenterer veloplagt undervejs

Så det var Irene Jarnved og Anette Røpke der var instruktører.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 21-01-07 14:32

Prøv og kik her:
http://programmer.tv2.dk/hund/?index
dr.dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-07 14:48

Udsendelsen fra den 16. januar bliver genudsendt lørdag den 27. januar kl. 13:40

Citat
Tidligere MGP-vinder og popprinsesse Anne Gadegaard og den niårige samojedhund Choko er oppe mod generalløjtnanten Kjeld Hillingsø og skottehunden Jojo på to år i kampen om "Det Gyldne Kødben". Til konkurrencen skal hundene lære tricks, de aldrig har prøvet før. Begge ejere får hjælp af hver sin hundetræner til at lære både dogdancing, højdespring og at løbe igennem en tunnel. Jojo er meget stædig og selvstændig, og derfor kan godt være svært at få den til at danse til en honnør-march. En uge efter den første træning tager situationen hjemme hos Anne en dramatisk drejning. Stand-up-komikeren Carsten Bang er værten, der kommer tæt på både hundeejerne og deres firbenede venner.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-01-07 14:55

Du kan se alle programmerne på Sputnik....

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-07 14:56

Og her kan du se de 4 trænere, som på skift medvirker

Citat
Trænerne
De kendte får hjælp af hver sin professionelle hundetræner, der underviser hundene i tre forskellige discipliner indenfor lydighed, agility, dogdancing, tricks og stunts. De fire medvirkende hundetrænere er Anette Røpke, Irene Jarnved, kendt fra TV 2-programmet "Det er mig eller hunden!", Søren Bak Søballe og Rolf Andersen.

http://programmer.tv2.dk/article.php/id-5699037.html

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-01-07 15:50

Den fra i tirsdags bliver genudsendt lørdag den 27. januar kl. 13.40 så der kan du se den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-01-07 15:55

Du er dygtig bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-01-07 16:08

da jeg lagde min kommentar havde jeg ikke set du havde skrevet det ans man skal nok vende sig til at opdatere siderne inden man sender

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-07 13:15

Så er det i dag kl. 13:40 udsendelsen bliver genudsendt.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 27-01-07 13:50

Instruktørerne var

Søren Bak Søballe og Anette Røpke.

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : DCH

Dato : 27-01-07 15:04

Tak for svaret ans. God weekenden DCH