/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring?
Fra : SjalaJonez
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 18-01-07 22:53

Hej

Jeg skal til at købe min første bil (er 20 år) og har kigget på en Peugeot 106 gti fra 96.
Er der nogle som kan give et sådan ca. bud på forsikring på sådan en eller en hjemmeside hvor man kan tjekke de forskellige forsikringer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 22:54

Du kan gå ind på www.forsikringsluppen.dk Det er ikke nogen billig fornøjelse at forsikre bilen i din alder

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 18-01-07 23:01

Nåååå ham hører jeg nok ikke mere fra

Ubesvarede 13
- Besvarede 55
- Annullerede 3
- Slettede 1
Ialt 72

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 18-01-07 23:15

Jo jo jeg er lige her du

Nej det tænkte jeg nok men har lige fundet ud af at den kan forsikres xsi, og han siger han har papire på at den kan synes med gti motor og koni undervogn. Men ved ikke helt om det er rigtigt ?

Mange tak for svaret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-01-07 23:33

Selv tak, ellers må du fedte for din far, og spørge om han vil forsikre den

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 18-01-07 23:43

Ja det kunne jeg jo selvfølgelig prøve