/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Wifi med fon
Fra : grevelund
Vist : 383 gange
40 point
Dato : 16-01-07 10:33

Hey alle sammen

Har siddet og stenet lidt over skype's tilbud om at bruge wifi på mobilen.. Jeg bor i kbh, kan det bruges til noget eller hopper man alt for meget af nettet? Også hvis man bevæger sig væk fra hovedstaden?
Så cirka hvor langt kan sådan en router række?

Så også at man kunne få med, vist nok telia, hvor den så virker som normal telefon udenfor dækningsområder, hvordan er det?

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Mvh

Grevelund

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-01-07 12:56

FONdækker ikke ret langt - højst 100 mtr.
Så det bliver først når rigtig mange har det sat til, at man bare kan gå rundt og surfe/tale.
Men pas på for netudbyderne kan ikke lide FON og har ret til at smide dig ud.
Husk at når du sætter en FON router op så afleverer du også din adresse som internetudbyderne kan se.