/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
NFL musik!
Fra : TCO
Vist : 506 gange
150 point
Dato : 15-01-07 23:22

Hey allesammen!

Jeg leder efter titlerne på nogen af de mange sange som blev brugt i de tidligere sæsoner, dengang hvor der var mange flere musikvideoer....

Jeg kan kun selv komme i tanke om:
The Apex Theory - Apossibly
The Living End - Roll on
The Vines - Get free
Barenaked Ladies - Pinch Me

Og jeg vil meget gerne høre fra nogen som kan huske andre af de gode "gamle" NFL-sange... Vil gerne give ekstra point hvís du kan give mig titlerne på en hel stribe af numrene

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 150 point
Dato : 16-01-07 15:55

Junior Senior blev i hvert fald brugt en del gange med "Move your feet". Desuden var Andrew WK (ham den klamme med det lange hår) på banen med flere sange ( bl.a. "Never let down"), Jet med "Are you gonna be my girl", Switchfoot med "Meant to live", 3 Doors down med "Kryptonite" (Klassikeren over alle klassikere i NFL sammenhæng), Span med "Don't think the way they do" og "Found", Sum 41 med "In too deep", Eve 6 med "promise", og så et nummer med Lil' Bow, som jeg desværre ikke kan huske titlen på...Mener også bestemt Seether har haft et nummer spillet et par gange ("Fine again" måske), og Simple Plan ("Shut up"?)...Håber noget af det kan bruges?

Godkendelse af svar
Fra : TCO

Dato : 17-01-07 17:20

Super svar 50 point oveni...!