/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Amanda Lear!
Fra : Gevelia
Vist : 4217 gange
40 point
Dato : 12-01-07 22:13

Hej Kandu Brugere!

JEg et spørgsmål, det er lidt mærkeligt.

Men er Amanda Lear lavet om til en Kvinde eller han hun altid været Kvinde???

Med venlig Hilsen

Per - Gevelia

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-07 22:21

hun er og har altid været kvinde

Accepteret svar
Fra : melbit

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-07 22:21

Hejsa............ Mig bekendt er Amanda Lear født tvekønnet.
Mener at have læst at hun/han som voksen havde besvær med at blive registreret som kvinde......
Vist en historie om at hun/han har person-nummer som mand - men ser jo i høj grad ud som kvinde
Melbit

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 12-01-07 22:27

Tak for svaret melbit.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-07 00:45

Forkert svar.-.......hun har altid været af hunkøn

Citat
In 1965 she returned to Paris to catwalk for Paco Rabanne and Yves St Laurent. During this staying she met Salvador Dali who wanted her as a model. She became his muse and closest friend for over 15 years. She has told this period in her book "My life with Dali" published worldwide in 1985.:Dali is a genius who likes ambiguity and he tends to talk to women as they were men. From this will come the legend and rumour about the transexuality of Amanda Lear.

http://www.eurodancehits.com/learbio.html

mvh dova