/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
billige køkken og amerikanske
Fra : madridabel
Vist : 678 gange
100 point
Dato : 09-01-07 20:42

Jeg ønsker at få et godt tip om hvor man kan få de billigste køkkener og amerikanske køleskabe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-07 22:43

Du kan prøve at downloade Skab selv's prisliste og sammenligne med andre, Skab selv skulle efter sigende være billig

http://www.skabselv.dk/index.asp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-07 22:46

Hos Peters Pris, skal du selv komme med et bud på hvor meget du vil betale for et køleskab, de tilsluttede firmaet hos Peters Pris, vil så fortælle dig, om de vil sælge til din pris eller ej. Får du ikke købt der, for du dit depositum retur med det samme

http://www.peterspris.dk/produkter_hh/p_am1085.html

Kommentar
Fra : drala

Dato : 10-01-07 08:00

Hej

Vi købte vores køkken i IKEA og det er vi meget glade for, det var nemt at montere og fungere rigtigt godt. Der er mange smarte løsninger, og et yderst funktionelt design.

Alle vores hårdehvidevare købte vi i Tyskland via et dansk firma, hvilket var en rigtig god forretning.
Det amerikanske køleskab vi havde kigget på havde en vejl. udsalgspris her i DK på kr. 26.000.- vi hentede det for kr.12.700. Vi købte indbygningsovn,indbygningskogeplader, emhætte og så køleskabet for en samlet pris af kr. 19.000 .- Så det må siges at være en kæmpe besparelse, man kan vælge at få det leveret til en billig penge eller hente det, hvilket kan svare sig hvis du skal købe flere ting.

http://www.e-trade.dandiscount.dk/

Drala

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 16-01-07 15:16

enig i ikea, men amerikanske køleskab har jeg ikke fundet billige

Accepteret svar
Fra : LA5

Modtaget 100 point
Dato : 17-01-07 10:46

Overvejer selv et Ikea-køkken. Det amerikanske køleskab har jeg set billigt i Metro for ca. et år siden. De har ind i mellem meget gode tilbud på hårde hvidevarer. Hvis du ikke har et kundekort dertil, kan du sikkert låne et.

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 17-01-07 10:59

Har netop fået nye reklamer fra Metro. Der er et Samsung Side By Side, modelRS21FASM med ismaskine, koldtvandsfunktion og minibar til 7498 kr. inkl. moms.

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 18-01-07 06:39

er den i stål look den amerikanske køleskab, for jeg kan ikke komme ind på siden

Kommentar
Fra : madridabel

Dato : 18-01-07 06:42

er det i denne uge at tilbudet gælder med køleskabet

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 18-01-07 09:31

Ja, køleskabet er i stål. Prøv at finde det i en anden forretning via Google. Det har jeg prøvet, så kan du også se at andre tager mindst 10000 kr. for det. Tilbudet gælder til d. 31. jan. :D

Godkendelse af svar
Fra : madridabel

Dato : 18-01-07 13:15

Tak for svaret LA5.