/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skidt i motor
Fra : donnydk
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 08-01-07 13:00

Jeg har en pgo, hvor der er kommet noget skidt i motoren. er det noget der kan renses uden at splitte den helt ad og hvordan??

på forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 14:06

- Ubesvarede 10
- Besvarede 1
- Annullerede 0
- Slettede 1
Ialt 12

Der findes INGEN vidundermidler.....

Så du må have fingrene op af lommen og igang med at skille den ad.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-01-07 22:36

Hvad for noget skidt og hvordan??

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 08-01-07 22:55

Hvilken type skidt er der kommet derned?
hvis det er sand/olie, som det oftest er, så prøv at fylde krumtaphuset op med benzin og se om skidtet ikke samler sig nede i bunden. Så kan du bagefter suge det hele ud.
Og til sidst rulle en klud sammen i en spids og tørre efter dernede.

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 08-01-07 23:20

jeg ved ikke hvad det er eller om det overhovedt er skidt. den har stået stille længe og vil nu hverken det ene eller det andet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 23:29

Aflever den på et værksted der ved hvad de har med at gøre.....

Kommentar
Fra : donnydk

Dato : 09-01-07 00:47

ja refi men det koster ligesom nogle penge og dem har jeg ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 02:32

Brug cyklen - det er også sundere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-07 09:55

Refi er det det eneste du kan sige hvergang det er noget mekanisk Send den til rep ? denne side handler jo om at hjælpe hinanden så man evt. ku' undgå at skulle betale dyre værkstedsregninger.Du må da godt lade være med at svare hvis du alligevel ikke ved en fis om det
Donnydk. hvad gjorede den sidste gang den var startet og hvor længe har den holdt stille?
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 10:30

Jeg lader da gerne de "kloge" komme til

Citat
Jeg har en pgo, hvor der er kommet noget skidt i motoren

Citat
jeg ved ikke hvad det er eller om det overhovedt er skidt

Ikke at forglemme

- Ubesvarede 10
- Besvarede 1
- Annullerede 0
- Slettede 1
Ialt 12

Held og lykke

Annuller spørgsmålet
Fra : donnydk

Dato : 12-01-07 21:04

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål