/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
rum til opbevaring
Fra : kommen
Vist : 433 gange
100 point
Dato : 07-01-07 22:46

Hej.
Da min datters andelslejlighed skal sælges efter 2 års fremleje, og hun er bosat i udlandet, søger vi et meget BILLIGT lokale til ca. 15 flyttekasser i storkbh. eller omegn – eller et rum på en gård el.lign. Det er mest køkkentøj o.lign., som mus og rotter alligevel ikke gider spise…

Er der nogle, der har gode råd (har surfet rundt, men det er lige dyrt nok med de prof., der udlejer lokaler).
På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 07-01-07 23:53

SPØRG HOS DEN LOKALE FRAGTMAND, DE HAR OFTE, OGSÅ OPBEVARING AF TING,
TIL EN RIMELIG PRIS.
HELD OG LYKKE MED DET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-07 00:45

Jagtvej 69 Kbh....

Der er garanteret ikke rotter på loftet....

Helt ærligt....

Med flytning fra udland og salg af lejlighed kan det ikke være de par basører det drejer sig om....

Det koster måske 300 kr. pr. måned hos et professionelt flyttefirma...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-01-07 06:58

Ja eller prøv BOXIT

http://www.boxit.dk/

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 09-01-07 23:35

Hvor er du dog ustyrlig morsom, Refi....
Har du flere fjollede kommentarer på lager?? - og nej, det fås IKKE til 300,- pr. md., nærmere de 1000,- !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 23:58

15 flyttekasser = ca. 3 m3

bevares 449 er den billigste jeg lige kan finde i øjeblikket

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 07-02-07 22:25

Fandt lige dette link:

http://www.3x34.dk/prisliste_opbevaringglostrup.asp som lyder meget okay.

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at selvom det kun er køkkenting, så kan gryder, bestik mv. godt ruste, hvis tingene bliver opbevaret et fugtigt sted. Ligesom kondens kan være årsag til rust. Vær derfor opmærksom på dette i forbindelse med jeres valg.

Samtidig skal I være opmærksom på forsikring.