/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
telefonsvarer nokia1112
Fra : SACA2
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 05-01-07 19:12

Mine gamle forældre (sidst i 70 erne) har i julegavet fået en noka 1112. Nu har de forsøgt sig med at aktivere telefonsvaren, og jeg skal redde trådene ud....Men hvad kan de mon have gjort forkert??
Jeg kan ringe nummeret op til telefonsvarer Telia..og høre deres velkomsthilsen og trykke så der siges at velkomsthilsnen er aktiveret....når jeg så ringer op til mobilen fra en anden mobil, kommer der ingen velkomsthilsen, selvom jeg lader 1112 ringe HELT ud...over 1 min...
HJÆÆÆÆLP jeg sagde jo det varså let med en NOKIA....

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-07 21:13

Du skal indstille viderestilling på telefonen

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 05-01-07 21:28

viderestilling findes ikke på denne mobil..Jeg har prøvet under omstilling...og tykket omstil ved intet svar... til telefonsvarer aktiver....Men det hjælper ikke....

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 05-01-07 21:28

viderestilling findes ikke på denne mobil..Jeg har prøvet under omstilling...og tykket omstil ved intet svar... til telefonsvarer aktiver....Men det hjælper ikke....

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 05-01-07 21:28

viderestilling findes ikke på denne mobil..Jeg har prøvet under omstilling...og tykket omstil ved intet svar... til telefonsvarer aktiver....Men det hjælper ikke....

Godkendelse af svar
Fra : SACA2

Dato : 07-01-07 19:02

Tak for svaret Kortoververden.Du er den eneste der har svaret....men ledte mig på sporet...
Det var omstilling til telefonsvarenummeret der var forkert...nu virker den igen....phy ha...hvad bliver mon det næste de finder på at komme til at tykke ind ind i..