/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJjælp til Battlefield 2
Fra : thespider
Vist : 663 gange
20 point
Dato : 04-01-07 23:05

Hej.

jég har lige fået installeret BF2 og glæder mig til at spille det, men når jeg prøver at gå ind i det viser den sort skærm i et lille stykke tid også går den ud af det. Jeg har tested min computer inde på Srtest.com og min computer lever op til det anbefalede,men jeg kan stadig ikke spille det

Kan i hjælpe mig?????

Accepteret svar
Fra : nicklas_bræmhøj

Modtaget 20 point
Dato : 05-01-07 02:56

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at reinstallere. Det kan være, at programmet har udført en fejl under installationen..

Prøv at ring til EA sports, hvis problemet fortsætter.

mvh

nicklas bræmhøj

Godkendelse af svar
Fra : thespider

Dato : 05-01-07 13:10

Jeg har prøvet at reinstallere det utallige gange, men det virker stadig ikke, kan det være fordi jeg bruger no cd crack?????, jeg lånte nemlig spillet af en ven.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 05-01-07 17:13

Det kan være, at No Cd cracken ikke virker særlig godt. Prøv at se om du kan finde en ny;)