/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GoJoe
Fra : futharry
Vist : 6879 gange
500 point
Dato : 02-01-07 16:49

Hej alle sammen!

jeg vil gerne spørge efter hjælp til at finde et gammelt spil der hedder "GoJoe" det er en dereng der bliver sat ned på en en platform, ala bubbelbobbel, og så skal han hoppe rundt og samle ting, for til sidst der kommer et exit op til en ny bane, er der nogen der kan hjælpe?
der er ikke GoJoe Pogo eller GI joe, men GoJoe fra starten af 90'erne?

på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 17:00

Er det sådan noget??

http://www.tucows.com/preview/335147

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-01-07 17:32

Nr. 25 under "g" , som du finder i toppen af siden.

http://www.xtcabandonware.com/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 17:36

Kun en demo... leder vidre hvis du ikke kan bruge noget af ovenståede

http://www.bluesofts.com/download/133/14955/GoJoe_Pogo.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 17:47

Citat
ikke GoJoe Pogo eller GI joe, men GoJoe fra starten af 90'erne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 17:49

synes forresten du har det rigtige nordsted - krydser

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-01-07 17:58

Der indsneg sig en lille fejl.

Det er nr. 24, GoJoe fra 1990.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 18:27

tror du ramte rigtig jakjoe btw findes det jo i de gamle gamboys - eller hur ???

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 18:33

jakjoe... jeg kan ikke få lov til at downloade fra http://www.xtcabandonware.com/ jeg har prøvet for og lige prøvet igen... desværre

nordsted1... der er gojoe_pogo og slet ikke den jeg leder efter... øvøv

Miritdk... tak for citatet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 18:46

futharry, jeg gjorde mig ellers meget umage for netop ikke at finde pogo, jeg kan nu heller ikke, se
at det skulle være det når jeg læser det igennem, men du kender jo spillet, og må vide hvad du snakker om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 18:51

hvis du ikke kan få gang i downloaden som du skriver så brug lige ctrl - det kan være din popupstopper der generer dig - den kommer som en zipfil der lige skal smides i en mappe for sig og pakkes ud

hehe den goe joe er efterspurgt og har ikke været til at finde

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 18:58

miritdk... den vil ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:00

smid din mail adresse ind i en pm så skal jeg sende den til dig

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:06

miritdk....har lagt den ind til dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 19:07

miritdk.... jeg tror joe er slidt op, for du har ganske ret, han er ikke til at finde, uden det kedelige efternavn pogo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:12

joeee tror jakjoe har den rigtige nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 19:13

jamen så er den klaret,

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:14

Norsted1 ... griner han er slet ikke den gojo jeg leder efter...

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:16

Miritdk... jeg har ikke modtaget en fra dig endnu....har du ikke fået min mail adresse?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:17

kig lige i din pm futharry (filans til id hahaha)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:18

ehmmm - vil det sige at den jakjoe fandt ikke var den rigtige ?????

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:23

oki, hvad er min pm, og hvor finder jeg den, det er første gang jeg bruger det her inde, er ikke lige med på det hele endnu.... jeg kunne ikke finde nogen indlæg til mig....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 19:23

futharry, har du eller har du ikke fået fat i gojoe?? han kan da drive en til vandvid, når han gemmer sig sådan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 19:26

futharry, tryk på navnet miritdk der hvor det står under kommentar, så kommer du til en side, hvor du kan skrive til miritdk, og så går det helt af sig selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:29

futharry du sendte din mail til mig - samme sted - samme overskrift

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:32

nordsted1 jeg har ikke fået den endnu,...

mirit jeg fandt ud af det.... det er min kærstes mail du fik nu....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:34

helt i orden - er sendt - hvis den heller ikke kan denne gang må vi forsøge med en alternativ måde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 19:37

giv lyd når du har den - ingen mailerdæmon denne gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 19:38

futte og miritdk sådan, nu er han vel på plads??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 02-01-07 19:40

håber herfra

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 19:58

miritdk... har fået den af dig men den vil af en eller anden grund ikke instaleres....

Godkendelse af svar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 20:00

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:00

hmmmmm gik da fint her

prøver at sende den igen igen - der KAN jo være sket noget i og med at jeg lige skulle se den - så du får lige en mail igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:04

forresten - når du vil installere den får du en mulighed for at vælge luk eller ignore - vælg ignore ved den meddelelse- så er den der - men jeg sender igen

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 20:06

takker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 20:07

Var det så den rigtige version fra jakjoe??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-07 20:09

Logger af nu, men er der ikke en af jer, der vil være så venlige, søde og rare, lige at sende mig en pm og fortælle reslutatet, ellers koster det mig hele 50 kandukroner at læse svaret her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:15

hov så slet ikke der var lukket - jeg sender hvis der er ok svar nordsted

og futharry - når du unzipper så husk det er exefilen du skal åbne og ignorer at den ikke kan og at der kommer advarsel - bare ignore så kører spillet

jakjoe kig lige i de første 25 for det var dig der fandt spillet

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 20:21

C.\DoCUME~1\GOJOE.EXE
et program har forsøgt at få direkte tilgang til harddisken, hvilket ikke kan understottes.
Det kan få programmet til at fungere forkert.
Vælg "Luk" for at afslutteprogrammet

Luk Ignorere

Hvad gør jeg så???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:22

ignorer
det var det jeg mente

Kommentar
Fra : futharry

Dato : 02-01-07 20:25

tak nu funger det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:26

ps ikke nervøs der er ikke noget skidt med siger mine scanninger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 20:27

godt !!!!!! kig hurtigt i pm - og så fred være med go joe

Kommentar
Fra : LivaT

Dato : 12-07-08 23:51

Hej!

Jeg har lige læst mig til at jeg ikke er den eneste som leder efter det helt gamle spil, GoJoe! Har læst jeres indlæg om at finde det, men eftersom jeg ikke er særlig hardcore til sådanne ting, håber jeg at der er en som vil skære det ud i pap for mig, hvordan jeg finder GoJoe!

Håber på hjælp :)

Liv