/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny popsang i radio
Fra : 1HolM1
Vist : 2013 gange
75 point
Dato : 02-01-07 12:38

Hej, søger navn på artist og titel på en rimelig ny popsang, som jeg op til flere gange hørt blive spillet i radioen på Skala FM, uden dog at have fået fat i navnet.

Der bliver bl.a. sunget:
"if you can't count ten to one..."
og i omkvædet noget i stil med:
"Say goodbye, butterflies say bye bye, spread your little wings and fly..."

Den bliver desuden sunget af, hvad der lyder som et eller andet boyband.

Accepteret svar
Fra : drala

Modtaget 85 point
Dato : 02-01-07 12:48

Hej
Det må være dem her du leder efter

Unite er Danmarks nye etniske boyband. De fire fyre kommer fra vidt forskellige verdenshjørner og har også derfor vidt forskellig musikalsk baggrund. Issac har rødder i Uganda og har altid hørt swingende soul på grammfonen, Laurie har philipinsk mor, som har lært ham alt om asiatisk pop-kultur, J.B. har den danske rockkultur inde under huden, og Salars irakiske aner tilføjer boy-bandet mellemøstlig inspiration.

Drengene mødte hinanden tilfældigt, og fandt hurtigt sammen om pop-musikken. Idolerne var bands som Westlife, N’Sync og Boyzone, og drengene mødtes aften efter aften for at få et ordentlig boy-band op at stå, som kunne være noget for et pladeselskab. Det lykkedes for Unite, som blev signet af Universal, og er klar med deres første single ”Butterfly”.

Drala

Kommentar
Fra : drala

Dato : 02-01-07 12:49

Link til deres hp http://www.unite.dk/

Drala

Kommentar
Fra : drala

Dato : 02-01-07 12:56
Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 02-01-07 14:22

Glimrende og hurtig besvarelse og mange tak til dig, Drala