/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Dyrlæge på Lolland-Falster
Fra : loef
Vist : 1631 gange
100 point
Dato : 02-01-07 12:24

Om 3 uger flytter der 2 flotte fyre ind i mit hjem....
Desværre har de hverken fået vacine, ormekur, loppekur eller lign. når jeg køber dem 12 uger gamle. Jeg har planlagt et tage dem til dyrlæge med det samme og få det ordnet og har også tænkt at de skal kastreres på et senere tidspunkt. Er der nogen herinde som har gode/dårlige erfaringer med dyrlæger på Lolland-Falster.
Er der store prisforskelle og evt. penge at spare ved at tjekke de forskellige dyrlæger?

Hilsen Mette

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 02-01-07 12:28

det er altid en god ide at indhente pristilbud ved evt at sende en mail med forespørgsel til de forskellige dyrlæger.
Det gjorde jeg da jeg skulle finde en, samtidig gjorde jeg hva du nu gør, indhentede folks meninger om de forskellige steder.

Held og lykke med de små

Kommentar
Fra : prilrap

Dato : 02-01-07 18:19

Jeg kan på det varmeste anbefale Maribo dyrehospital, de er meget kompetente og det gælder alle dyr.Da jeg boede på Lolland brugte jeg dem i mange år, og har aldrig haft noget at klage over.
Prismæssigt---o.k.
Hilsen Prilrap.

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 02-01-07 20:40

Der ligger en dyrlæge i Vesterskov han er billig, ærlig og ikke så langt fra Søllested, mellem Maribo og Nakskov.
Da vi flyttede til Lolland undersøgte jeg prisen på Maribo og Vesterskov og det blev til ca 25% billigere at tage hen til Vesterskov.
Han står i telefonbog fra lolland
Hilsen Robert