/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ny mus
Fra : futte850
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 31-12-06 10:49

Jeg har besluttet mig at jeg vil have fat på en ny mus til min bærbare, men der findes utrolig mange, så det er lidt svært at vælge....

Jeg vil helst have. at det skal være en lille mus og så må den max koste 300kr, måske også lidt mere hvis det er det værd, men altså mit udgangspunkt er max 300.. Den må også meget gerne være optisk, men gør ikke noget hvis det er med ledning!!!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-12-06 11:27

gå ind i den nærmeste Bilka, Kvickly eller TDC

Se på Optiske mus med ledning, de er langt at foretrække.

Derinde kan du også vurdere og mærke om de ligger godt til dig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-12-06 11:33
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-12-06 12:03

Hvis ikke du har brug for en transportabel mini mus, så køb en almindelig størrelse som fylder hånden ud, de små er umulige at arbejde med i længere tid, også jeg siger også optisk mus og bruger du den bærbare som kontor maskine ? Hvad så med et sæt trådløs tastatur og mus nåe er snakken er om mus, så er der Logitech og alle de andre at vælge imellem

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-12-06 12:13

Jeg købte for et år siden i Bilka en trådløs optisk mus der hedder A G K, og den er jeg vældig glad for, den er ikke stor og klodset, ligger godt i hånden, der er genopladelige batterier med til den og musen oplades bare ved at sættes i den modtager der sørger for forbindelse mellem computer og musen.

Den kostede 299,-

mvh dova

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-06 12:55

Varenummer LT-931622-0914 ved Prc-data, til 155kr vil jeg varmt anbefalt
Det er en Logitech mus som jeg mener er det bedste valg.

www.prc-data.dk

Købt flere ting gennem dette firma, plus vi handler altid der når vi skal købe computere og diverse andre ting til arbejdet, god service!

Håber du kan bruge det til noget

- Anden

Kommentar
Fra : futte850

Dato : 31-12-06 15:11

Jeg kan hjælpe lidt med at fortælle at jeg sidder meget og redigerer i billeder så den skal helst være rigtig god til det. Spiller også lidt engang imellem så den skal også kunne fungerer fint med spil, men primæret er det til redigering af billeder!!

Godkendelse af svar
Fra : futte850

Dato : 31-12-06 17:05

Tak for svaret taunusanden.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 01-01-07 17:39

Velbekomme, håber du bliver tilfreds med den

Godt nytår

- Anden