/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Erfaring med udbydere
Fra : 73007300
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 30-12-06 16:36

Jeg står for at skulle installere fibernet.
Er der nogle der har erfaring med følgende udbydere:Dansk Bredbånd, Fasttv og Jay.net. De leverer alle både telefon, internet og tv, men der er jo ikke meget ved at få en ustabil eller hakkende forbindelse, og der er ogå forskel på prisen. Faktisk kan den billigste levere det hurtigste internet (100 mb). Jeg har haft ip-telefon i et års tid, og derfor er jeg lidt forsigtig med at vælge den rigtige udbyder.
Den første udbyder var ret ustabil og der var forsinkelse i samtalerne.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-12-06 17:05

vil du afsløre dine erfaringer med Ip telefonudbyderne. Hvem var det der ikke var stabil ?, hvordan ytrede dig sig.
Hvem er du tilfreds med ?

Kommentar
Fra : 73007300

Dato : 30-12-06 18:35

Ja hr. transor (eller måske frue eller frøken), nu var det ikke lige bedømmelse af ip-telefonudbydere, mit spørgsmål gik på, men når nu det er dig, så startede jeg med Telefin, og slutter med Debitel.