/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ny product key?
Fra : Fberg
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 30-12-06 00:08

Jeg har brug for en ny product key til Flight simulator, for jeg skal indstallere det på min nye computer, men den siger at koden allerede er brugt. Hvad gør jeg? Hvor får man ny key?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:33

SG_ da ikke på en OFFENTLIG kanal
Er du TERRORIST, eller mangler du bare et KORT

http://www.microsoft.com/games/flightsimulatorx/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:35
Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:36

Kan ikke selv komme igennem for SPAM og VIRUS
jeg er udelukket, så kan ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 30-12-06 01:46

Den var SG_ god

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-06 08:12

ring eller skriv og fortæl om problemet og så har du nok ikke nogen problemer mere hvis det ellers er en lovlig udgave

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-07 23:25

Nå fberg vælger private indlæg

Hej :D Fra : Fberg Dato : 09-01-07 22:59

Citat
VODKA - connecting people... Sjovt hva?!

Fuck dig, din fede kal, hva er sjovt ved mit spørgsmål... Fucking taber. Der skulle have stået 12000 din idiot. Kunne du ik regne det ud selv, hva?!

Forbandede undermåler :D

Lad vær med at skrive tilbage.. Jeg gider ikke se på dit grimme navn!

Du har nu stadig 12 ubesvarede og 3 besvarede.
Og du er velkommen til at blackliste mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 00:07

du natmaden - da det lige er sådan at du ikke har medvirket i tråden - hvorfor så lægge det ud her ?????? (dybt forundret)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-01-07 09:38

Jeg kender en som har en ny product key til Flight simulator..................