/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Crack til diablo II
Fra : thor19
Vist : 857 gange
15 point
Dato : 28-12-06 15:14

Er der nogen der ved hvor man kan hente en no cd crack til diablo II der virker???
evt. en hvor man også kan bruge battlenet.net uden cd??? ellers bare en no cd crack til single player..

Kommentar
Fra : jens_poulsen

Dato : 28-12-06 16:35

Hej Thor 19
No cd crack er noget af det hårdeste narkotikum, jeg kender til. Hvis du bare vil ud og more dig, anbefaler jeg, at du køber en pose øl og en flaske olivenolie istedet. Hvis du virkelig insisterer på at prøve dine grænser af på den måde, så kender jeg et sted i Silkeborg Vest, hvor du kan få et 'gok' for omtrent det halve.
Mvh Jens Poulsen, Silkeborg

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 15 point
Dato : 28-12-06 17:01

Hej Thor 19!

Jeg tror at jeg har fundet noget du kan bruge!

http://www.megagames.com/cracks/html/c31040_0.htm

http://www.megagames.com/cracks/html/c901470_0.htm

Mvh. Tri

Godkendelse af svar
Fra : thor19

Dato : 29-12-06 10:58

Jeg gir det et forsøg, tak for hjælpen