/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Opel Calibra Computer
Fra : Dressman
Vist : 682 gange
20 point
Dato : 27-12-06 10:39

Hej med jer. Glædelig Jul.
Er der nogen der kender lidt til en Opel Calibra og den computer der var standard i bilen fra 1995-97? Jeg har fundet en billigt ved en hugger og vil gerne have den monteret i min Calibra fra 1992.

Accepteret svar
Fra : mercerpigen

Modtaget 20 point
Dato : 27-12-06 11:38

Jeg er mekaniker til dagligt og ved fra en kollega, som selv kører Calibra, at netop Boardcomputeren er meget svær at sætte over.
Det skulle være noget med det halve ledningsnet
Han flyttede den over på sin gamle Calibra, men gad ikk gøre det igen, da han købte en anden.

Godkendelse af svar
Fra : Dressman

Dato : 27-12-06 16:24

Tak for svaret mercerpigen.