/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ingen afstand mellem musikstyk
Fra : gamle61
Vist : 602 gange
500 point
Dato : 24-12-06 01:06

har medieplayer 10 - og har lige fra biblioteket sammensat en playlist af god julemusik - men der er ingen afstand mellem stykkerne - enten hopper den direkte over i ny sang eller snupper den 5-6 sekunder af enden på en sang og ryger direkte igang med den næste - har været ine i indstillinger for at se om jeg kunne danne en 3 sek. pause mellem sangene - kan ikke finde nogen steder det kan justeres - er højst tænkelig en chaufførfejl , håber i kan hjælpe , på forhånd tak - m.v.h og ønske om en rigtig god jul - gamle61

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-12-06 02:47

At bruge Windows MediaPlayer til brænding og CD ripping, er en hel videnskab, jeg tror ikke du kan indstille afstand mellem numrene, jeg kan ikke finde ud af det, har du ikke andre brænder programmer? Nero følger næsten med alle brændere, jeg bruger Nero Express fra Nero 7 programmet, Nero Express er også i version 6 som du kan hente en prøve udgave af her: http://www.pcworld.dk/download/58/1273 hvis ikke du allerede har den, har du her mulighed for at prøve den i 30 dage før du køber eller sletter den igen, med Nero Express kan du selv bestemme om der skal være pause mellem numrene og hvor lang pausen skal være, når du har tilføjet numrene til din brændings liste, skal du klikke på Egenskaber for at få adgang til at indstille afstanden

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 24-12-06 08:53

tak for dit indlæg - har selv nero 6 - men problemet er at jeg vil spille fra pc'en , og det er her jeg ikke kan skaffe afstand mellem sangene - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 24-12-06 12:59

ligger lidt småt med de gode ideer - (har jeg været for nærig) lad mig høre fra jer , er virkelig i knibe - julemusikken er i fare - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-12-06 13:02

Ja, jeg kan nu bedre li' winamp

http://www.google.dk/search?hl=da&q=winamp&meta=

prøv det, det er gratis, og hvis du ikke ka' li' det, så sletter du bare igen.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 24-12-06 13:28

har også winamp - er også gennemsøgt - kan ikke finde en justering og kan heller ikke der finde en pause mellem melodier - sorry - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 24-12-06 13:28

har også winamp - er også gennemsøgt - kan ikke finde en justering og kan heller ikke der finde en pause mellem melodier - sorry - m.v.h. gamle61

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-12-06 13:35

Når du har musikken på din playliste i winamp, så prøv at trykke på shuffle knappen

Kommentar
Fra : yakov

Dato : 24-12-06 17:00

jeg har også begge programmer og har ikke haft nogle problemer med dem. der er ikke musik nummrene der er radiorip eller sådan noget så der ikke er intro eller outro på dem. det kunne nemlig godt få det til at lyde sådan og det har ikke noget med afspilleren at gøre. håber du får løst dit problem og godt jul til dig

//yakov

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 27-12-06 01:36

Det godt nok for sent med julemusikken for i år men du spiller vel også musik resten af året, mit forslag til en god player: JetAudio 6 basic fra: http://www.cowonamerica.com/download/ den spiller bedre end de andre forslag incl. WindowsMediaPlayer og der kan du instille afstanden mellem numrene, den er engelsk sproget men rimelig mem at gå til, har du lyst til at forsøge og mangler hjælp, så skriv lige et indlæg her, jeg er ved at have lært funktionerne, bruger stort set ikke andre afspillere

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 05-01-07 20:02

download winamp på winamp.com

Det ved man sku hva er.. Længere er den ikke mester..

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 05-01-07 20:24

Tak for svaret o.v.n.. , har install. jetaudio6 og er ved at lære den at kende , håber jeg må benytte mig af dit tilbud om hjælp , hvis jeg kommer i knibe - fortsat godt nytår til dig og de andre der hjalp - m.v.h. gamle61