/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Regnskabs program
Fra : H2
Vist : 613 gange
500 point
Dato : 20-12-06 18:07

Jeg har en mindre håndværker virksomhed hvor jeg er på udkig efter en nyt program der ”selv” kan lave regnskabet for mig.
Jeg tror på en messe engang jeg så er program hvor man lavede en arbejdsseddel og den sendes ud til en PDA som den svend der skal have opgaven har. Når den er færdig sender svenden den retur og så genereres automatisk en regning

Er der nogen der kender til nogle programmer der virker noget i den retning.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-12-06 18:10

concorde Light

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-12-06 18:11

eller et godt stabilt og dansk program, til en billig penge

http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-06 18:12

Det lyder meget avanceret for en "lille" virksomhed, og er garanteret ikke nogen billig løsning...

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 20-12-06 18:29

Vi har lavet løsningen til C5. Det fungerer ved at de timelønnede indtaster deres timesedler på en PDA incl angivelse af opgave/projekt. Disse data overføres så automatisk til C5, hvor en leder godkender linierne inden lønkørsel og fakturering. Kan anvendes både på fastprisopgaver og på timelønsopgaver.
Denne løsning er rigtig god hvis du har mindst 20 ansatte, men er der kun til dig selv og et par mand, så skal du overveje om i bliver flere i nær fremtid og hvis ikke, så ansæt en bogholder nogle timer om måneden til at styre dit regnskab på gammeldags maner.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-12-06 18:33

Spørgsmål
- Ubesvarede 27
- Besvarede 38
- Annullerede 0
- Slettede 5
Ialt 70

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 20-12-06 21:55

Måske kan du bruge dette:
http://www.easytime.org/index.php?lang=da
Mvh Jens

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 20-12-06 22:47

Måske kan du bruge dette:
http://www.easytime.org/index.php?lang=da
Mvh Jens

Kommentar
Fra : vagn2901

Dato : 20-12-06 22:47

Din historik er sådan, at jeg ikke gider svare dig!!!!