/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
brænd DVD, men kopibeskyttet
Fra : mudshade
Vist : 1386 gange
50 point
Dato : 20-12-06 16:58

hej. Står og vil gerne brænde mine ringenes herre, men når jeg går ind i nero vil den ikke fordi det er kopibeskyttet.. Er der så ingen måde man kan brænde den ned på en ny dvd?

Mads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-06 17:21

Yes....

Bare brug anydvd - den kører i baggrunden

http://www.slysoft.com/en/anydvd.html

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 20-12-06 17:46

jo, du skal bruge et program der hedder DVDfab, som ligger dvd filerne ned på din computer... derefter kan du brænde dem ned på en anden dvd... meget let og simpelt at bruge...

her et linket til DVDfab: http://www.dvdidle.com/products.htm

det koster desværre penge, men det kan jo godt undgåes...

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 20-12-06 17:47

glemte lige at sige at nå den er lagt ned på computeren, så kan det godt brændes med nero... håber det lykkedes...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-12-06 18:04

lettest er CloneDVD søg på google

og stadig med
http://www.slysoft.com/en/anydvd.html

i baggrunden

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 20-12-06 18:16

har lige prøvet det første du sagde med anydvd.. Men den siger at de film jeg vil brænde fylder ca. 6.5 GB men mine dvd cd'er er kun 4.7..

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 20-12-06 18:23

har sat cloneDVD igan og det kører indtil vidre.. men venter lige og ser..

Mads

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-06 18:23

Det kunne du jo bare have sagt....

Så bruger du bare DVDshrink http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=68&lid=361

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 20-12-06 18:28

altså det der clonedvd stoppede midt i det hele, og sagde at den ikke kunne brænde kopibeskyttet materiale...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-06 18:31

Brug DVDshrink

AnyDVD skal STADIG køre i baggrunden.......

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-12-06 18:47

DVDskrink bliver ikke opdateret mere og så her den svær ved at kunne rippe de nye film,så jeg er begyndt at bruge Magic DVD Ripper, http://www.magicdvdripper.com/

Den koster godt nok penge, men det kan også omgås ved at hente den her
http://dl.phazeddl.com/680284/Magic_DVD_Ripper_v4.2.4/DDLBay

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 20-12-06 19:30

dvd shrink men du skal huske at indstille den korrekt ellers er den noget lort den er freeware

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 20-12-06 22:48

Næsten alle DVD er idag duallayer 8.5 gb, så du skal ud og købe nogle dual layer, hvis du vil brænde et rigtig kopi af din DVD, som fungerer med surround osv. i alle DVD-afspillere

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 20-12-06 23:40

nu skal man lige tænke på at sony DVD skiver er kodet på en måde som DVDshrink ikke magter at klare selvom man har anyDVD i baggrunden... det klare i hvert fald ikke alle sony skiver... og ind til videre har jeg ikke haft et eneste problem med at shrinke eller noget andet med DVDfab... det koster godt nok penge, men mon ikke man kan komme uden om det på en måde...

så mit råd er: for ikke at bruge alt for mange programmer og tid, så brug DVDfab til at få det til at fylde 4.7 GB og brænd det ned med et brændeprogram... DVDfab kan desværre ikke brænde det selv... jeg har i hvert fald ikke fundet ud af hvordan endnu...

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-12-06 21:01

vi bruger dvd decrypyter til at bryde kopibeskyttelsen, og dvdshrink til at gøre den mindre

Annuller spørgsmålet
Fra : mudshade

Dato : 13-03-07 05:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål