/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nogen der har erfaring med 3G
Fra : ahj
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 19-12-06 01:14

Er der nogen der har erfaring med 3G telefoni hos Telmore?

Accepteret svar
Fra : g_h

Modtaget 200 point
Dato : 19-12-06 06:09

3G hos telmore er det samme produkt som TDC's og derfor med samme dækning!
TDC er endnu ikke så langt i deres dækning af landet, så du skal finde ud af, om der er dækning i dit lokalområde!
Jeg har 3G dækning i Esbjerg, men skal ikke ret langt udenfor, før telefonen skifter til almindelig 2G!
Telmore som teleudbyder, har jeg kun lovord tilovers for
Jeg kører med automatisk optankning og får en SMS og en mail, nåt kontoen passerer 0 kr. og der automatisk bliver smidt det aftalte beløb ind på kontoen!!
Aldrig problemer og har du spørgsmål, er der support på hjemmesiden, hvor der altid svares!!

Gert

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-12-06 22:51

De eneste som har en seriøs 3G dækning er vel "3". Det er ligesom deres koncept. Jeg kender dog ikke lige Sonofons. Jeg har 3 nu som selskab, og indtil videre er jeg godt tilfreds, man havde jo hørt mange skrækhistorier om det selskab.

Men vil du bruge 3G, er det vigtigt du som nu tjekker dækningen hos teleskaberne. Det er jo surt ikke at have 3G dækning feks. hvor man bor.

Godkendelse af svar
Fra : ahj

Dato : 20-12-06 09:28

Tak for svaret g_h.