/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Stukket træ - Hjæææælp
Fra : thewizards
Vist : 808 gange
50 point
Dato : 15-12-06 23:17

Hej derude.

Er der nogen der har lidt erfaring med stukket træ? Måske er der nogen derude som har en smule til salg? Eller nogen derude som har nogle gode kontakter til, hvor jeg kan købe i små mængder?

Mvh.
Bjarne

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-12-06 23:33

Må jeg spørge, hvad strukket træ er? Det udtryk har jeg vist aldrig hørt før.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-12-06 23:34

Ja ja, der skulle selvfølgelig ikke stå strukket, men stukket

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-12-06 23:45

Og så er vi fluks klogere ???? Hvad snakker i egentlig om ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-12-06 23:51

Nåhja og hermed er så den forklaring jeg selv manglede: http://www.compwood.dk/dan_presentation.htm

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 16-12-06 09:40

Jeg takker rosekamp for oplysningen.

Naturligveis var det et kvikt hoved er havde spottet, at det var "stukket" træ. Og ikke strukket træ.
Jeg må da erkende at det var en ufed stavefejl i budskabet.

mvh.

Bjarne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-12-06 11:19

Bjarne - jeg tror såmænd ikke nogen lagde mærke til din stavemåde, men mere om hvad det er.
Hvordan kan man koldbukke hårdttræ...................... (cold bent hardwood )
Ja jeg er da også lidt nysgerrig.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 16-12-06 11:25

Altså det var da ikke Bjarne der havde skrevet "strukket" - det var mig selv og det var derfor jeg rettede det. Kunne ikke finde på at rette andre folk