/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodbold!!!!
Fra : livshus
Vist : 484 gange
25 point
Dato : 06-01-03 14:58

Hvorfor er AGF så dårlige til at spille fodbold??

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 06-01-03 17:40

Tåbeligt spørgsmål som spilder andres tid..............

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-01-03 17:47

JEPS

Accepteret svar
Fra : Master_of_KeFir

Modtaget 25 point
Dato : 06-01-03 18:06

Kan det mon være at Morten Poulsen er overvurderet. "Duncan" prøver også at gøre god figur meeeen ... Han følger aldrig igennem.

Det gik jo lige så godt med Brøndby, og OB var ekstra motiveret set i betragtning at de stød næste lige.
Men at tabet til Viborg (Mortens gamle klub) Det luktede !!!

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : keano

Dato : 11-02-03 17:53

Jeg tror at det er noget med at de næsten aldrig prøver at stille med det samme mandskab flere gange.Desuden synes jeg at de skal have mere tillid til spillere som Tom Christensen og Morten" Duncan" Rasmussen.

Kommentar
Fra : keano

Dato : 11-02-03 17:53

Jeg tror at det er noget med at de næsten aldrig prøver at stille med det samme mandskab flere gange.Desuden synes jeg at de skal have mere tillid til spillere som Tom Christensen og Morten" Duncan" Rasmussen.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 01-04-03 09:55

Hej Livshus

Jeg tror uffe29 har ret!!!!!

Luk lige spørgsmålet....... du får nok ikke bedre svar.

Nenita

Godkendelse af svar
Fra : livshus

Dato : 18-04-03 21:58

Tak for svaret Master_of_KeFir.