/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hama sightcam driver + software?
Fra : marialouise
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 06-01-03 13:15

Hejsa!
Jeg har købt mig sådan et USB SightCam 1000, men har smidt cd-en væk. Har downloadet en driver påhttp://www.hama.de/web-bilder/download/treiber/usb/47397V1_1.exe , men det virker stadig ikke :( Skal jeg bruge et bestemt program eller hvad? Den starter AMCAP men siger så at jeg ikke har noget video capture hardware...
Hmm, måske er det bare mig der er en spade *Grin*
Mvh Maria

Kommentar
Fra : technet

Dato : 06-01-03 13:23

i din bios skal du enable usb
og evt skal du åbne din enhedshåndtering og slette det der er uråbstegn ved

Kommentar
Fra : marialouise

Dato : 06-01-03 13:26

-den vil ikke godtage den driver jeg har hentet. Den finder ikke en ini fil...

Kommentar
Fra : marialouise

Dato : 07-01-03 22:27

Hejsa - har løst problemet selv..

Kommentar
Fra : shqiptari

Dato : 10-03-03 12:56

hvordan har du lyst problemet selv.........jeg havdde også det problem ... kan ik rigtigt finde ud af det. Den siger det samme til mig med det der Video capture driver......Min cd er også væk...hvad fanden skal jeg gøre ??? REFERER til spørgsmål nr. 1

Please kan du ik fortælle hvordan du fik det til at virke ??? Og kommer der billede op ?

Kommentar
Fra : BenoBoi

Dato : 08-04-03 22:25

Jeg har lig installed Driveren til Hama Sightcam!! og sat det til bagefter!!
Jeg får så også det problem at den siger (no video capture Hardware)
og jeg fatter altså nada af det med Bios og så videre!!

er der slet ingen der har fået det til at virke på WinXp Pro??

Jeg ville blive meget glad hvis der er nogen der kan hjælpe mig!!

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 21-05-03 12:33

Jo, Jeg har fået webcamet til at virke med WinXp Pro. Hvad er det som du ikke kan finde ud af? bare skriv det så skal jeg nok hjælpe dig igennem... ;)

Kommentar
Fra : horsmark

Dato : 22-06-03 18:07

Hej

Jeg sidder i selvsame problem ligenu - har konverteret fra win2000 til XP proff. og nu gider skidtet ikke (har den samme driver som jeg brugte til win2000)

url´er og lidt forklaring ville være godt

<mvh>
Onkel HorsMark
</mvh>

Kommentar
Fra : peter.44848882

Dato : 12-09-05 17:42

Hej Maria
Jeg hører - som de andre her - meget gerne om, hvordan du har løst problemet med WinXP og SightCam 100.

På Hamas hjemmeside findes der ingen driver til XP. Kun 98, ME og 2000.
Jeg har måttet formatere hele maskinen efter at have prøvet denne driver.

vh
/peter