/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Bliv selvstændig / Din EGEN ch
Fra : Prinsesset
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 13-12-06 15:24

Kunne du seriøst tænke dig at tjene penge hjemmefra? så skal du høre her:
Jeg er en af de mennesker der længe har ledt efter et job hjemmefra og nu har jeg endelig fundet det rigtige. Jeg mødte tilfældigt en rar kvinde som inviterede mig med til et informationsmøde og det fortryder jeg ALDRIG at jeg tog med til.

Det er let at tjene penge men det afhænger selvfølgelig af din indsats.
Er du en af dem der har potentiale og viljestyrke til at komme igang med at tjene kassen så skriv din mail.

Næste informationsmøde er i Aalborg tirsdag d. 19 dec 06 - alle er velkomne - men smid jeres mail så skal jeg sørge for at få jer tilmeldt. I fortryder det ikke..

Min mail er:
tinaleacarina@hotmail.com

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 15:28

Ih altså - det her lyder endnu bedre end det første tilbud............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 15:32

Så søg det dog e.c

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 15:35

Kunne du ikke oplyse om det, som man kan tjene penge på. Evt. en henvisning til en hjemmeside.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 15:35

Ja men jeg er lidt i tvivl om jeg kan klare hele 3 damemennesker på een gang.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-12-06 15:39

Kære PrinsesseT.

Citat
Næste informationsmøde er i Aalborg tirsdag d. 19 dec 06 - alle er velkomne - men smid jeres mail så skal jeg sørge for at få jer tilmeldt. I fortryder det ikke..

- Nu er det således at at bor på Sjælland men jeg tager da gerne turen op nordpå.....hvis jeg altså ved hvad det er jeg skal oplyses om?
Hvem vil da ikke gerne 'tjene kassen'

Vil du være sød at informere mig?

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:41

Måden man tjener penge på er salg af produkter.
Du skal ikke selv have penge op af lommen du skal bare finde kunder der er interesseret i at købe produkter, ringe til leverandøren og sende produkterne til kunden - det var en af mulighederne, altså den lette...

Men der er flere former at gøre det på men alt dette får du at vide til informationsmødet..

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:43

Hej Dorthe.. Det er ikke noget problem du bor på Sjælland da vi sagtens kan arrangere et møde i nærheden af dig men vil du gerne hurtigt igang kan du sagtens komme til aalborg.

Til mødet bliver du oplyst om måden du kommer til at tjene penge på, hvad det er du har med at gøre, hvem der er der for at vejlede dig osv. I denne forretning er der aldrig nogen der er alene, du har altid en vejleder som du kan ringe til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 15:44

Så tror jeg, at jeg vil sende "Kontant" eller et af de andre forbrugerprogrammer. Så kommer du også i TV

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 13-12-06 15:45

Hvad er nu det for et PYRAMIDESPIL?

Vel også et af de ulovlige?

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:46

Dette er ikke ulovligt. Jeg er forhandler og er med i et firma.
Jeg leder bare efter folk som vil være en del af det her.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 15:49

Hvad skal vi lave på tirsdag.........................til ålborg selvfølgelig.

Så kan vi lige nå at formøble vore sammensparede penge til julegaver
som børnene skulle have haft.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 15:49

Kunne du ikke bare nævne et af de produkter, som du vil have andre til at sælge?

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:49

Folk som selv er interesseret i personlig pleje. Det er IKKE ulovligt at være sælger for et firma.
En kunde vælger selv om den vil ha et kundenummer hos firmaet og købe produkter til indkøbspris eller om de ikke vil have et kundenummer og købe produkter til salgspris.

Mere info på mødet, hvor en professional kommer og fortæller mere. Nu er jeg ikke professionel og kan ikke sige så meget fordi jeg selv er nystartet men jeg kan se det gode ved det så jeg ville bare give jer andre chancen for at prøve det samme :) Der er så mange debatter her inde omkring hjemmearbejde at jeg gerne ville give et bidrag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 15:51

Jeg sender et forbrugerprogram til Ålborg, så e.c indtil videre har du penge til julegaver

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:51

Tandpasta, parfumer osv. Men til jer som ikke vil gi jer selv en chance som denne: Skriv en anden debat. Jeg er her bare for at hjælpe de interesserede fordi jeg selv har fundet ud af hvor nemt det er at tjene ekstra penge

Annuller spørgsmålet
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 15:54

I er da tre styk på den mail.
tina
lea
carina

At i vil være det bekendt her op til jul.

Ans - der er ingen rigtige produkter............du skal bare sælge et salg som skal sælge et salg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-06 16:00

Citat
Jeg er her bare for at hjælpe de interesserede fordi jeg selv har fundet ud af hvor nemt det er at tjene ekstra penge

Citat
Det er let at tjene penge men det afhænger selvfølgelig af din indsats.
Er du en af dem der har potentiale og viljestyrke til at komme igang med at tjene kassen så skriv din mail.

Citat
Nu er jeg ikke professionel og kan ikke sige så meget fordi jeg selv er nystartet men jeg kan se det gode ved det så jeg ville bare give jer andre chancen for at prøve det samme

Bla bla bla

Jeg sender et forbrugerprogram, som kan forklare dig, hvad det er, du kan tjene penge på.

Tandpasta kan man da købe alle steder uden at skulle deltage i et møde først.