/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Battlestar Galactica
Fra : jlbendtsen
Vist : 432 gange
110 point
Dato : 13-12-06 12:07

Hej har roddet rundt på nettet for at finde Battlestar Galactica (1978) på DVD helst med DK undertekster
Nogen der ved om/Hvor den kan skaffes (Har kigget softxchange.dk de har den uden dk tekster)

Extra point til brugbart svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-06 12:25

Den skulle så være her, også med danske undertekster

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&session=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-12-06 12:28

Øv linket kommer ikke til den rigtige side, så du må gå ind på www.cdon.com og så skrive filmtiklen i søgefeltet i toppen, så kommer der to sæsoner og hele serien frem

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 14-12-06 17:19

der har jeg også kigget.. det er den nye serie.. den jeg leder efter er den fra 1978
husker at der var en del spillefilm og det ser ud som om at den også har kørt som serie ala startrek osv.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-06 17:33

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=Battlestar+Galactica&x=40&y=21

Der står sådan ....Battlestar Galactica (TV-serie) (1978-1979)

Godkendelse af svar
Fra : jlbendtsen

Dato : 03-01-07 09:08

Har købt serien hos filmkæden og det viser sig at spillefilmene åbenbart blot var sammensat af diverse afsnit i tv serien