/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ved du hvad sangen hedder ? ..
Fra : c4jdin
Vist : 556 gange
60 point
Dato : 11-12-06 22:33

hej , jeg så champions league her den anden dag på onside. Der kampen var færdig , var der lavet et kort resume af kampen på en cirka 2 minutters lang video.
spørgsmålet er bare så om nogen ved hvad denne her sang der var i vidieon hedder ? ..
det er en slags stille rock sang , og omkvædet lydder sådan her : oh oh oh oh oh oh oh ......
og sådan fortsætter det .
er der nogen der ved hvad den hedder ? ..

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 11-12-06 23:14

Du tænker ikke på Crash Test Dummies med mmm mmm mmm mmm? Så ikke programmet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-06 05:47

De synger hm hm hm hm .......

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-12-06 13:16

Send en mail til sportsredaktionnen på den kanal der viste kampen.
Hvilken kanal var det?

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 13-12-06 18:27

nej det er ingen af dem i har skrevet .. og nej er sikker på de synger oh oh oh oh oh oh ......
og der er ikke musik i baggruden tror jeg , de kun oh , oh , oh , oh , oh , oh ...... ;D '
- men ellers tak for jeres svar ? ..
P.S , hvordan kan jeg kontake redektionen ?
det var på tv3 eller 3+ ? .. kan ikke lige huske det ?

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 17-12-06 23:32
Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 18-12-06 10:25

Hej, måske er det den samme sang vi leder efter?

Har også et indlæg omkring en sang fra Onside, som endnu ikke er blevet besvaret.

http://www.kandu.dk/Spg96623.aspx

Kommentar
Fra : Bowie112

Dato : 19-12-06 00:25

Den eneste sang jeg kender der kunne minde en lille smule om der er med Ramones, den hedder: Oh, Oh I Love Her So

MVH BoWie

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 22-12-06 19:22

Måske Usher med "yeah"
Gogzi