/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Nokia 6280
Fra : grovfugl
Vist : 1223 gange
100 point
Dato : 11-12-06 14:39

Hejsa. Har en Nokia 6280 med operatørlås, som jeg gerne vil have åbnet.
Jeg har tjekket et par hjemmesider, og på nogle af dem skrev de eksplicit, at 6280eren ikke kunne åbnes. Skal man forstå det sådan, at det overhovedet ikke kan lade sig gøre. Hvis det kan, vil jeg gerne vide hvor?

Mange hilsner og på forhåndt tak. GF

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-06 14:44

Der er mulighed nu for at få unlocked en 6280, men det kræver et kabel, så du er nød til at kontakte f.eks disse her

http://www.jysktelecom.dk/

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-12-06 14:46
Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 11-12-06 14:47

din 6280 er i den kategori der heder BB5
det betyder at der er spæret så man ikke kan komme ind og låse den op med udstyr
vilket selskab er din telefon låst til ?

er den over 6mdr gammel kan du få koden hos det teleselskab den er låst til

hilsen
Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-12-06 14:59

Dette er fra en anden tråd her på kandu

Nyhed med unlock af BB5 Nokia mobiler som 6280..mf.

Så skete der endelig noget nu er der kommet koder som kan købes på nettet til unlock af 3 låste Nokia, Samsung, Sony-Ericsson og LG. Prøv denne side:
www.Jysktelecom.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 11-12-06 19:40

www.funlock.dk
kan låse dem op

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 13-12-06 17:55

hej

Nokia 6280 er som sagt en bb5 model og kan stadig ikke låse op hos nogen unlocker i danmark da der ikke findes udstyr til det ej heller med kabel

det en unlocker for tiden kan gøre ved en 6280 og alle andre bb5 modeller er at software opdatere dem skifte sprog og nul stille sikkerheds koden og ikke andet

heller ikke jysktelecom kan gøre det de gjorde i ca en dag men må ikke gør det længer da de koder de brugte tilhørte 3

er selv unlocker og vi venter alle sammen på en løsning og har gjordt det i snart to år

Mvh
Mobilunlock/v
Henrik rasmussen
nykøbing f
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 13-12-06 18:07

hej igen

glemet lige at skrive at du godt kan få din mobil åbnet hvis du henvender dig til det selskab den er låst til

er den under et ½ år gammel koster det 500kr og efter et halvt år er det gratis

Mvh
Mobilunlock/v
Henrik rasmussen
nykøbing f
http://www.nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 15-12-06 16:40

Kik forbi www.tekit.dk

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 15-12-06 18:57

ja nu kan tekit også låse 6280 op med koder lige som jysktelecom kunne men så er det jo bare lige om det også er en helt lovlig løsning denne gang og hvor længe det kan lade sig gøre

for er det ikke en lovlig løsning så er de personer som bruger servisen jo hæler og medskyldig i svindel og kan straffes lige som den der bryder loven så tjek lige hvor lovlig den løsning er inden i bruger servisen

håber at det er en lovlig løsning denne gang

Mvh
Mobilunlock/v
Henrik Rasmussen
http://nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 16-12-06 20:09

nå hr Henrik Rasmussen
du er nu meget hurtig til at dømme folk..
godt så...

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 17-12-06 01:06

hej helloo

har ikke dømt nogen men komenterede det fordi der har været en del problemer med netop at kunne låse bb5 mobiler op og hver gang der er kommet en løsning er det en løsning som kun virker på 3'smobiler og ikke til andre selvskaber og så jeg også skrev HÅBEDE JEG AT DET VAR EN LOVLIG LØSNING DENNE GANG

og skriver som jeg gør for at folk ikke skal lade sig rive med hvis det helle ikke denne gang viser sig at være en løsning som holder

jysktelecom er jo ikke den eneste det af 3 har fået af vide at de skulle stoppe oplåsningen af bb5 serien da det var 3 koder de brugte

Mvh
Mobilunlock/V
henrik rasmussen
http://nokia-unlock.webbyen.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 18-12-06 10:36

Der er faktisk en løsning.. og det har der nu været et stykke tid. men det er en dyr box og der er ingen support på den... men det ved du vel også som proff unlocker... eller hvad?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 18-12-06 23:58

ja som unlocker ved jeg at der ikke findes en løsning på at låse bb5 modeller op og hvis der fantes en løsning ville den stå skreve i alle ordentlige foruns for unlocker og der rigtige løsning ville også virke på alle selskaber ikke kun på 3 mobiler

proff unlocker kan alle jo kalde sig

jeg kalder mig en real unlocker som kun bruger de løsninger der er helt lovlige og er jeg i tvivl om lovligheden under søger jeg at omkring det før jeg bruger løsninger som måske ikke lige holder helt da jeg ikke vil lokke mine kunder til noget ulovligt på nogen måder og har garenti på ant hvad jeg laver både på unlock rep og software opdateringer

Mvh Henrik

Men du kan på sende mig en privat pm om hvad boxen hedder og uder søger om den nu virkelig virker efter hensigten og er det sandt at der virkelig findes en lovlig løsning giver jeg dig gerne en undskyldning her på forumet så alle kan se jeg har taget fejl og indtil da står jeg ved det jeg har skrivet her

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 19-12-06 10:23

Så du vil have jeg skal hjælpe dig med at finde udstyr så du kan klare det samme som mig?... smiler.. Tror jeg nu ikke du skal regne med.. men hvis du har fulgt med på de "ordenlige" forum'er ville du også vide at der er kommet boxe der kan klare BB5 telefoner af selve Dejan.. men hvis det navn heller ikke siger dig noget viser det blot hvor lidt unlocker du er.
Undskyldning behøver jeg ikke da du hverken kalder mig for tyv eller andet kriminelt.. Det eneste du gør er at give udtryk for din manglende viden..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 19-12-06 10:26

Man kan jo også lige tage et kik på top 10 over dem der hjælper... syntes ikke at jeg kan finde dig der... så måske hjælper du slet ikke.. troede ellers det var det dette forum var til....
1 openphone.. 6613
2 helloo.dk 5386
3 johs 3362
4 joker 1538
5 NKSDK 1479
6 rotw 1029
7 Nordsted1 953
8 Squanto 646
9 soll 642
10 thomas356 620
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-12-06 18:04

ja Dan du har jo som altid ret der findes løsninger (box til bb5) men ppuuhhh dyr dyr

og løsningen med et kabel til (så vidt jeg husker ca 200,-) og så kan det kun bruges en (1gang)

Hilsen Bjarne
Openphone

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 19-12-06 22:47

mangler bestemt ikke viden men hvis der var en rigtig løsning på bb5 modellerne ville alle de store unlocker også have den og på ex find-unlocker.dk er bb5 modellerne stadig ikke med som modeller der kan låses op men er man med på siden og locker sig ind vil man se at de står som modeller der ikke kan unlockes

ved der rundt omkring i landet findes en løsning med koder men den er ikke helt lovlig og derfor reklameres der ikke direkte med at man kan låse dem op men det foregår i det skjulte

alle de unlocker jeg snakker sammen med kender ikke til at der er kommet noget udstyr frem der virker og som er lovligt

og hvis der er kommet en lovlig løsning ville det også virke på alle andre selskaber udover 3 og de løsninger der findes virker kun på 3's tlfer

og nej skal ikke have hjelp til at finde udstyr det klare jeg fint selv det var et spørgsmål jeg stillede for at jeg kunne sige at jeg så havde taget fejl

og jeg tror jeg bruger lige så mange forums som alle andre for at kunne følge med i hvad der findes af udstyr og hvad der også virker efter hensigten prisen for mine indkøb af div udstyr er ikke afgørende men det er om det virke til det det skal

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-12-06 23:02

kan denne tråd ikke snart lukkes det bliver kun til hakken på hinanden her

og det er de samme der bliver hakket på altid (men de kan tåle det )

forumet er til for at hjælpe

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 00:15

ja forumet er til for at hjælpe andre og derfor skriver jeg også her inde som jeg også gør andre steder

hvis dan er sikke på at den løsning han har til bb5 er helt ok er det jo godt

jeg mener stadig ikke at der findes en lovlig løsning på unlock af bb5 og derfor skriver jeg det også

hvis den box som dan siger findes er så dyr har han jo heller ingen grund til at frygt at alle fare ud og køber den

men hvis den finde hvorfor har alle de største unlocker den så ikke da det jo som regle også er dem der har råd til at købe deres udstyr ind

har ikke sagt at dans løsning ikke er lovlig men advare fokl her inde om at det kunne være endnu en løsning som måske ikke er lovlig lige som de andre løsninger der har været fremme

de som vil have deres mobiler låst op er jo selv herre over hvor de får det gjordt og om løsningen er lovlig eller ej

jeg advare jo kun om at det kunne være endnu en løsning som måske ikke holder

og ja der findes et kabel til at unlocke med som kun virker en gang og som koster ca 200kr at købe og det betyder at prisen hos en unlocker ville være ca 300 pr mobil hvis der skulle være lidt for besværet og de unlocker der skriver di kan unlocke bb5 ta mellem 200-250 kr og så er der jo stort intet til sig selv efter skat og moms

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 00:23

OPENPHONE du er jo selv unlocker og hvis det udstyr til bb5 er der ville du også selv have det for du ved jo selv at som en af de først med nye modelle er der virkelig penge at tjene også selv om udstyret skulle være temlig dyrt at købe ville det hurtiget være betalt

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-12-06 10:48

igen simkiller er du helt forkert på den...
Hvad jeg betaler for kabler ved du intet om.. hvad jeg tjener ved du heller intet om.. men dine tvangstanker har du intet imod at dele med hele verden..

Jeg syntes du skulle bruge mere tid på at undersøge markedet i stedet for at sidde og skrive til mig her på dette forum.... Så kunne det være du selv kunne finde en løsning på BB5 telefoner...

Jeg siger ikke at den jeg har er den mest perfekte.. mangler jo en del support men der er ingen.. derfor kan jeg ikke låse alt op.. men klare da en del mere end andre unlockere.. Det er jeg godt tilfreds med..
Men lad nu det ligge og se at komme vidre med dit liv..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 12:35

hej dan

har vist ikke skrevet noget om hvad du tjener og heller ikke hvad du giver for kabler nogen steder

jeg skrev at der fantes et kabel til bb5 men at det kun virekede en gan og at prisen er ca 200 pr styk

og så skrev jeg at dem som er først med den rigtige løsning på bb5 også kommer til at tjene penge også selv om det evt udstyr er temmelig dyrt at købe

så nej har ingen tvangs tanker

lader det ligge når der ikke er mere at skrive om

det kommer jo ikke sagen ved hvor mange modeller du kan åbne eller ikke kan åbne

denne tråd handle jo om bb5 og de muligheder der er omkring oplåsningen af disse og på det punkt mener jeg stadig ikke der findes er løsning der er lovlig

og følge med på masser af forums og søger efter nyt hele tiden også vedr bb5 og der er en box på vej fra selve Dejan men den er stadig under test og ikke til salg nogen steder

http://www.nokiabb5.com/ som du kan se her er den stadig under test

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-12-06 13:11

Igen tager du fejl...
Hvor mange fejl skal du lave før du gider lytte til fornuft?

DER ER KOMMET EN BOX DER KAN KLARE BB5 TELEFONER...
Så er det vis skåret ud i pap.
Det er ganskevist ikke alle enhver der kan gå ud og købe den. Så undgår vi nemlig at enhver tror de ved det hele ligesom det du har gang i her..

Det er det samme som hvis du holder dig for øjene og ikke kan se computeren.. findes de så heller ikke??????

Men forstå nu at der er kommet en box.
Den er under udvikling men den er dog stadig ude. kan ikke klare alt. men det er dog en begyndelse.. Hvad den koster og hvor man kan købe den vil jeg af gode grunde ikke oplyse.

Og så vidt jeg kan se er der ikke mere at skrive om... så lader det ligge hvis ikke du begynder at lave flere fejl..

Med den mængde af fejl du har lavet alene i denne tråd ville jeg nødig aflevere en telefon til dig. Så stop det nu inden du ødelægger alt for dig selv.

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 14:14

1 jeg ødelægger ikke noget for mig selv for her kun skrevet hvad der er rigtigt og det er at der ikke findes nogen box til bb5 unlock som er til salg nogen steder

der er udviklet en som er under test og den ser ud til at virke optimalt og den vil komme til at kost ca 10000 uro eller mere

jeg er selv pre-register for at kunne købe denne box når den kan købes

og så jeg skrev tidliger skriver jeg så længe der er noget at skrive om og det er der vist endnu

efter det du skriver skulle jeg jo lyve om det jeg har skrevet hele vejen i gennem tråden og det gør jeg bestemt ikke og det ved du også godt

hvordan du låser bb5 og hviken løsning du bruge kommer ikke mig ved

kan kun sige det jeg hele tiden har sagt og det er at der ikke er nogen box på market til salg der virker på bb5 kun en box som stadig er under test

og nej du kan ikke oplyse nogetomkring den omtalte box da den ikke findes til salg men kun er under test

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 14:23

hvis du er så sikker i din sag dan hvorfor bliver du så ved med at skrive private beskeder til mig og ikke beskeder som alle andre bruger kan se her inde

du er vist ude hvor du ikke selv kan bunden

men jeg kan jo selv ligge alle de indlæg ud så alle kan se dem så folk her inde selv har en mulighed for at bedømme hvem af os der har ret

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-12-06 16:29

Så vidt jeg ved er alle disse indlæg er lagt ud så alle kan se dem.. men der vil du vel også fortælle mig at det kan man ikke???

Du har jo din helt egen verden.. fatter ikke hvorfor du ikke bare lytter til det jeg siger og så lever med det...

Jo du ødelægger det for dig selv når du ikke forstår hvad det er der bliver skrevet til dig igen og igen.. men det må du også selv om.. Gider ikke blive ved med at skulle overbevise dig om at der findes en box.. selv om du ganske rigtigt selv siger det alligevel at der er en.. men alligevel tror du ikke at der er en.. ?? logisk tankegang..

Men slut nu herfra.
Skal jo også passe butikken..

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 20-12-06 18:43

har hele tiden sagt at der ikke findes en unlock box til bb5 modellerne som virker og er til salg nogen steder

men har også skrevet at der er lavet en bb5 box men der er ikke til salg nogen steder endnu da den stadig testes

den dag den bliver sat til salg kommer den til at koste ca 10000 euro MEN DEN ER IKKE TIL SALG NOGEN STEDER ENDNU

og derfor findes der heller ikke en løsning på unlock at bb5 modelleren endnu der er lovlig da bb5 boxen ikke sælges

man kan bare ikke snakke fornuft til dig på nogen måder

men lad folk her inde kikke på hvad der er skrevet og kikke på de link der er lagt og så kan de give sit besyn med og dømme hvem der har ret

har snakket med flere andre unlocker og alle siger at boxen ikke sælges nogen steder kun du siger noget andet sammen med OPENPHONE som også heller såtråden lukket uden at der er beviser for at denne box også er blevet solgt så det kan bevises at lovlig unlock findes

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-12-06 12:06

Du er sku alt for dum... Bare fordi DU ikke kan købe den box er ikke ens betydning med at der ikke er andre der kan.. der er jo også nogen der skal teste den som du selv skrev.... Din dumhed og din uvidenhed skinner virklig igennem...

Fordi du ikke har set mig vil du så stadig sige at jeg ikke findes??

Syntes du laver dine ting om.... før skrev du at der ingen kunne se hvad vi skrev... nu siger du at du håber på lidt stytte.... gud fader bevares...

Prøv lige at få styr på de ting ellers hold mund... du hjælper jo ikke men sætter tvivl i folk med alle de forkerte svar... Så enten vid hvad du snakker om eller hold kæft.. så nemt er det.. selv om det sikkert er ganske svært for dig at finde ud af selv den mest simple ting....
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 12:50

det er vist dig der skal tie stille når du ikke ved hvad du snakker om

for havde du den omtalte box til test havde du fortalt det fra starten og bare sagt at den er lavet og er temmelig dyr

jeg ved hvad jeg snakke om og derfro skriver jeg også udfra min viden

og ja jeg skrev at folk her inde på forumet selv kunne bedømme ud fra hvad vi begge to har skrevet og de link der er lagt

fra starten af skrev du at der var lavet en box som også var til salg og nu er den ikke til salg længer men kun til test kan du snart bestemme dig

og openfhone gav dig ret i at den fantes men at den var dyr efter at du skrev den kunne købes og siden har har ikke blandet sig i debatten ud over at be om få tråden lukket

tænk før du skriver dan

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-12-06 13:05

1. Der findes en box..... det indrømmer du.. fint..
2. Den er dyr...det indrømmer du.. fint..
3. Du kan ikke købe den.. det indrømmer du.. fint..
4. Du siger ingen kan læse mine beskeder fordi jeg sender privat til dig?? FORKERT!
5. Du skriver andre kan selv bedømme ud fra det vi skriver.. Altså indrømmer du at 4. teger du fejl..
6. Du skriver at jeg ikke har en box til BB5 telefoner... Flot at du kan vide det når du ikke engang kender mig... Du vil bare gerne have noget info så du selv kan få fat i samme box.. hvor latterligt er det??
7. Openphone er ligesom jeg en større unlocker så han ved også godt at der er kommet en box... men stadigvæk vil du ikke lytte.. måske fordi du er for lille en unlocker til at få den rigtige viden.
8. Der er ikke mere at skrive da du jo selv har indrømmet alt det du startede med at sige var løgn..
9. At du er for dum til at indse det er jo synd for dig... men håber da på at det ændre sig når nu du starter i 7 kl. efter vinterferien.

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-12-06 13:08

P.S. Du minder mig om et rigtig fjols der hed Lasse Hedegaard som også altid troede han vidste en masse.... men det gjorde han ikke viste det sig.. det gør det også med dig når du en dag vågner op til denne virkelighed!!!!

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-12-06 13:11

Nu ryger flubenet.... Nå ja, glædelig jul

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 13:31

har hele tiden sagt at der ikke findes en lovlig løsning til at unlocke bb5 serien da der ikke findes en box der kan købes

den omtalte box er stadig kun under test

ja jeg kan ikke købe den omtalte box udelukkende fordi den ikke er frigivet til salg nogen steder

openphone er måske en af de støre unlocker med det er ikke ensbetydene med at han har ret hvis han vist hvad han snakkede om og ikke kun blande sig for at give dig ret ville han stadig være med i debatten for at støtte dig dan men men han ber kun om at få lukket tråden

og ber dig ikke om at give mig informationer for at jeg kan få fat i denne box men for at du kan bevise hvad du påstår kan købes

og alle andre store unlockre jeg har snakket med bla (lars aka falk) siger den ikke er til salg nogen steder men stadig kun under test

men at du bliver ved med at prøve på at finde på undskyldninger for en box der ikke er til salg nogen stede er jo kun et bevis på hvor langt ude du er

og samligne mig med lasse hedegård forstår jeg ikke da du jo ikke kender mig på nogen måder

omkrig at jeg skrev at du skrev til mig privat var det en fejl for det har du bestemt ikke gjordt og undskylder for at have skrevet det

det var en anden der skrev privat i en tråd om samme problem omkring bb5 unlock

har ikke på noget tidspunkt skrevet at boxen ikke findes men at den ikke er til salg nogen steder

der er ikke noget af det jeg har skrevet omkring bb5 unlock der er en løgn

1 boxen findes
2 boxen er når den blive frigivet til salg meget dyr
2 ingen kan købe boxen endnu

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-12-06 14:32

1 boxen findes (Rart at se at du indrømmer igen at du tager fejl)
2 boxen er når den blive frigivet til salg meget dyr (75.000,- kr forventes det)
2 ingen kan købe boxen endnu (alm mennesker)

Og ja... tester endnu.. og jeg har hele tiden sagt at du ikke kan købe boxen.. men at den findes.. det er nu dig der siger den ikke findes...

men rart at se du undskylder for de fejl du laver.. venter så på du undskylder igen....
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 15:39

igen igen tager du fejl dan

har på intet tidspunkt skrevet at den omtalte box ikke findes tvært imod

her kun skrevet et den omtalte box finde og stedig er under test også at den når den bliver frigivet vil være meget dyr

det jeg har skrevet er at der ikke findes en løsning på bb5 modellerne som er 100% lovlig da den omtalte box ikke er sendt på markedet endnu

har jo hele tiden sagt at boxen findes så det er jo ikke noget nyt og ikke noget jeg efter følgene har indrømmet

det enest jeg har indrømmet er at du ikke har skrevet privat til mig og at det var en fejl at jeg fik skaevet det til dig da det var tænkt en i en anden tråd

så har ikke mere at udnskylde for ej helle at jeg har skrevet at der ikke findes en lovlig løsning

og de løsninger der findes nu virker kun hvis mobilen er låst til 3 net ikke til andre selskaber

du er ikke meget for at indrømme når du laver fejl og skriver noget du måske ikke burde have skrevet

og jeg er vist ikke den eneste unlocker du er blevet uvenner med det har du efter hånden været med alle i denne brance

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 21-12-06 15:54

Frigivet?? Til hvem... amatøre som dig?? nej det er den ikke...
Men jeg kan fortælle dig at jeg ikke er den eneste der har sådanne en box til test i DK.. mener faktisk at vi er 3.. så drop nu dit pis med ulovligheder... Eller er det kun 90 % lovligt når du ikke har en??

Og uvenner?? Jeg har faktisk et ret tæt sammenarbejde med alle de større unlockere så det ved du vist ikke en skid om. men beskyldninger dem er du god til at komme med... Men hold hellere inde min ven.. ellers kunne det jo være jeg stod og bankede på din dør en dag.. så var du jo nød til at se mig i øjene mens du kalder mig noget.
SLUT NU!!!!

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 16:12

hvordan kan du kalde mig en amatør når du ikke kender mig og ved hvordan jeg gør mit arbejde ???

og frigivet til salg vil sig at dem der har pengene kan købe den omtalte box

og men hensyn til ulovligheder har det intet at gør med om jeg har box eller ej

hvis der 3 i dk der her denne box til test så fortæl hvemdet er så ringer jeg gerne til dem og høre om det er sandt og efter følgende giver dig en undskyldning

men fra starten fortalte du intet om at du skulle have boxen til test men kun at boxen findes og at den er meget dyr og rent faktisk skrev du som du havde købt den og at jeg som unlockker burde vide at den var til salg og derfor ville du heller ikke fortælle hvad boxen hed da jeg ikke skulle hjælpes til at kunne købe sådan en og det var jo slet ikke det der var på tale

men kom med et bevis på at du og 2 andre her den omtalte box til test og jeg undskylder

og hvis du en dag skulle stå ved min dør hilser jeg dig velkommen som med alle andre der kommer i mit hjem er ikke bange for at skulle stå ansigt til ansigt med dig eller nogen anden

så kom ikke med nogen form for trusler

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 16:17

har nu heller ikke nogen steder skrevet at boxen er frigvet men når den en dag bliver frigivet og det bliver den jo en dag og det bliver jo til alle så mener de har råd til at købe den

tænk før du skriver eller retter sagt læs før du skriver hentydninger om noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-06 16:19

Helt ærligt, nu syntes jeg godt nok i to skulle se at stoppe jeres skriverier, min mail boks bliver på det nærmeste bombaderet, og i bliver jo ikke enige alligevel!!

Flueben hevet af i arrigskab

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 21-12-06 17:36

hej med jer
nej jeg har valgt ikke blande mig i debaten

men i grove træk er i jo enige

i øvrigt på www.find-unlocker.dk
kan de unlocker der er med jo selv gå ind og tilføje de modeler de kan unlocke
og tilføje nye modeller så er det sagt

ang lars falk (han er også en af de meget erfarende unlocker og ved hvad han taler om)
har man et mobil problem og og spørg ham ja så er han altid klar med svar

hvorvidt den omtalte box findes hos nogen unlocker i dk kan jeg værken be eller afkræfte
men selvfølgelig er jeg vildt intereseret i at se den box i funktion

men nu håber jeg da i har sluttet fred GG
glædelig jul til alle

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 21-12-06 18:07

hej openphone

takker

nej vi er ikke enig da jeg holder fast på at ikke findes en lovlig løsning på bb5

og hvis det er som dan skriver at han er en afdem der tester boxen kunne han jo have skrevet det fra starten og prøvede på at skjule hvilke box han snakked om for da den stadig er under test er der jo ingen fare for at vi andre fare ud og køber den

og med hensyn til lars er han nok en af de mest erfernde på unlock området og alle de råd jeg gennem tiden har fået fra han har virket 100%

dan mener jeg har saget at boxen ikke findes og det har jeg jo ikke tvært imod .......... har hele tiden holt på at den er under test og ikke til salg nogen steder

men denne tråd kan jo være gratis reklame for en og dårlig for den anden

henholder bare til det jeg ved og har undersøgt inden jeg startede med at give svare i denne tråd

og faktisk er det svar jeg har givet jo helt det samme som du tidliger i tråden havde givet at der ingen løsninge er på bb5 området

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 22-12-06 11:10

Du har skrevet følgende....

"Nokia 6280 er som sagt en bb5 model og kan stadig ikke låse op hos nogen unlocker i danmark da der ikke findes udstyr til det ej heller med kabel"

og så skriver du

"dan mener jeg har saget at boxen ikke findes og det har jeg jo ikke tvært imod .......... har hele tiden holt på at den er under test og ikke til salg nogen steder"

Det modsiger jo sig selv... Og tror du selv på at den er gratis for dem som har den til test? Så den har jo været til salg på et tidspunkt ikke???

Så skriver du..

"og hvis det er som dan skriver at han er en afdem der tester boxen kunne han jo have skrevet det fra starten og prøvede på at skjule hvilke box han snakked om for da den stadig er under test er der jo ingen fare for at vi andre fare ud og køber den"

Jeg kan kun sige at jeg har en box.. vil ikke fortælle dig hvilken box.. og desuden kan du jo være ligeglad med hvad det er for en da det enligt ikke kommer dig ved hvad jeg gør og hvordan.!

Så skriver du

"hvis der 3 i dk der her denne box til test så fortæl hvemdet er så ringer jeg gerne til dem og høre om det er sandt og efter følgende giver dig en undskyldning"

Jeg har igen ikke brug for din undskyldning. jeg har brug for at rette din fejl viden som du deler ud af og når det er forkert er det jo ikke en hjælp til andre... Desuden er jeg ikke intrasseret i at fortælle noget som helst ang. en model som der ingen andre der kan låse op da det vil skade min forretning hvis alle andre også kunne... Det må selv du kunne forstå... jeg kan jo forstå at du er meget nysggerrig ang den box fordi du som du skriver hellere end gerne selv ville kunne klare den omtalte model.. måske er det derfor du er så negativ...

Nu har jeg så prøvet at forklare dig det hele endnu engang i et pænt sprog... håber at du nu forstår det..... Kan jo ikke passe at jeg skal sige den samme ting 44 gange før du forstår det... Men er er så forsøg nr. 10.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 22-12-06 12:52

jeg er ikke negativ og har flere gang prøve at forklare dig at der ikke findes en box til salg nogen steder der kan klare bb5 modellerne

og den omtalte box er jo fra at være en du havde købt i dyre domme blevet til en du tester og som 2 andre i danmark også skulle teste

og hvis det kun er en box til test kan jeg ikke se problemet i at du fortæller hvem andre der har dentil test så jeg kan under søge om det er sandt

jeg skriver som jeg udfra den viden jeg har på området og efter hvad alle andre unlocker fortæller mig og det er at der ikke findes en box til salg nogen steder som virker til bb5

kan slet ikke forstå hvordan det kan skade til forretning på nogen måder ej heller de 2 andre som du siger har boxen til test.
Da den box du taler om nu er blevet en du har til test og det betyder at der ikke er nogen ander der kan købe den endnu

og den dag boxen bliver frigivet har alle unlocker mulighed for at køb den

er selv skrevet op til den omtalte box til den dag den bliver frigivet og har været det i flere månder

alle unlocker ville gerne kunne klare bb5 modellerne med denrigtige løsning og det kommer også til at ske en dag med tiden nogle før andre

men pointen i det er at du fra starten ikke snakkede noget om at det er en box du har til test og det først kommer frem efter flere dages skriverrier og jeg er som openfhone kun intraserret i at se boxen i funtion og den kan jo stadig ikke købes

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 22-12-06 13:35

Du skriver.
"men pointen i det er at du fra starten ikke snakkede noget om at det er en box du har til test og det først kommer frem efter flere dages skriverrier og jeg er som openfhone kun intraserret i at se boxen i funtion og den kan jo stadig ikke købes"

Det er stadig min egen sag hvad jeg har. Jeg skal ikke stå til regnskab over for dig eller nogen andre om hvad jeg har eller hvordan jeg gør mine forretninger....

Jeg fortæller dig blot at der er en løsning...

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 22-12-06 13:53

ja en løsning som ikke er helt lovlig efter som den omtalte box ikke er til salgnogen steder endnu

du fortæller at der er en løsning via en box og det er jo ikke sandt med mindre du har boxen til test hvad jeg tvivler meget på for havde du haft det fra starten ville du ikke have vente i flere dag med at skrive det

så det enest der kan skade din forretning lige nu er at du henholder til noger du ikke vil bevise er rigtigt nemlig at du og 2 andre i dk skulle have boxen til test

jeg har skrevet at der ikke findes nogen lovlig løsning til bb5 endnu grundet at der ikke findes noget udstyr til salg der virker til bb5

så alt i alt hvis du ikke har den omtalte box til test er det heller ikke en løsning der er efter bogen og du skader kun dig selv ved at holde fast i at du har en lovlig løsning når du ikke kan ligger kortne på bordet og bevise du har ret i dine påstande og så skriver du oven i købet at 2 til skulle have boxen til test

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 02-01-07 11:48

Det er jo lidt utroligt at jeg skal blive ved....

Men lad os da lige gøre en ting klart....
Hvis du beskylder mig for nogen form for ulovligheder vil jeg gerne have du skriver til mig privat fordi så ser jeg ingen anden udvej end at besøge dig privat så du kan få lov til at beskylde mig ansigt til ansigt.. ellers ville jeg nok lige passe lidt på med de beskyldninger...

Jeg har sagt flere gange at der findes en løsning til nogle enkelte BB5 telefoner.. Om du vil tro på mig eller ej er stadig op til dig... Men lad være med at beskyld mig for noget..

Jeg driver en mobil butik med unlock og rep af telefoner med mere... Det skal ikke ødelægges fordi du er uviden om hvad man kan og hvad man ikke kan.

Jeg fortæller dig noget som en info.. Om du tror på det eller ej er jo helt op til dig. Jeg SKAL ikke bevise noget som helst hverken over for dig eller nogen anden.

Jeg har jo www.tekit.dk som en service til folk som gerne vil have låst deres mobil op. Dette burde jo bevise at jeg modsat dig hjælper folk i stedet for at bare snakke...

Så dette var så det sidste der er at sige i denne sag... Og husk.. Beskylder du mig for noget skal du være sikker i din sag for din egen skyld........

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 02-01-07 12:59

hej Dan

du skal vist ikke komme med nogen for for trudsler på nogen måder og du er velkommen til at komme her

jeg tekit.dk er en servis for folk der vil have låst deres mobiler op gratis men der kan de ikke få låst deres bb5 tlf op

og jeg er sikker i min sag der findes ingen lovlig løsning på unlock af bb5 modellerne da der stadig ikke er frigivet noget unlock udstyr og det samme siger alle andre unlocker jeg snakker sammen med

jeg er bestemt ikke uviden på unlock området og kender godt til de løsninger der er fremme omkring bb5 unlock og det er bestemt ikke noget jeg vil have noget med at gøre
og nej jeg skal ikke skrive til dig privat og ødelægger ikke noget for dig ved at skrive om den viden jeg har det er kun dig selv der gør det ved at fastholde noget som jeg med sikkerhed ved ikke findes på market endnu

men bevis at du har en box der virker

kan jo også stille hos dig som en vilken som helst anden kunde og der ved se om du bruger en box som du påstår selv om den omtalte box ikke er frigivet endnu

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 02-01-07 14:17

"du skal vist ikke komme med nogen for for trudsler på nogen måder og du er velkommen til at komme her"

Hvis du mener at jeg ikke skal komme med nogen form for trusler.. så tag det som du vil.. det gør du jo alligevel med alt andet af det jeg siger...

"ingen lovlig løsning på unlock af bb5 modellerne"

Nu ved du jo stadig ikke hvad jeg gør.. men du mener det er ulovligt.. Er det noget du vil beskylde mig for?

"jeg er bestemt ikke uviden på unlock området og kender godt til de løsninger der er fremme omkring bb5 unlock og det er bestemt ikke noget jeg vil have noget med at gøre"

Hvad er det for løsninger du hentyder til her? Forklar venligst..

"men bevis at du har en box der virker"

Hvor skulle jeg bevise det? Hvad skulle jeg vinde på at vise dig den ud over at du så bare selv vil anskaffe dig sådan en????

"kan jo også stille hos dig som en vilken som helst anden kunde og der ved se om du bruger en box som du påstår selv om den omtalte box ikke er frigivet endnu"

Syntes jeg du skulle gøre.. Så kunne du jo også selv se om jeg gjorde noget som helst som er ulovligt... Indtil da. hold igen med dine beskyldninger eller indvitere mig hjem til en kop kaffe så kan du beskylde mig der...

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 02-01-07 14:41

som sagt er du jo velkommen her hos mig

den løsning som jeg kender til er med købte locks hvor man bestiller en kode som man så låser bb5 op med og kun hvis der er med bestemte software i mobilen og den skal være købt før et bestemt tidspunkt og det virker jo som sagt kun på 3mobiler og ikke på mobiler fra andre selskaber

har ikke sagt at du gør noget ulovligt men at jeg ikke kender tilnogen lovlig løsning fordi der stadig ikke er firgivet nogen form for udstyr til bb5 som virker og som du selv tidliger skrev og hentyde til en bestemt unlock box som jo ikke sælges endnu

men dig om det du kan jo gøre som du vil det er din butik

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 02-01-07 14:51

Kan oplyse dig at jeg ikke bestiller nogen koder.... jeg låser telefonen op med det samme.. altså ingen ventetid.. max 2 minutter..
Var det en hjælp?

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 02-01-07 16:33

som jeg skrev må selv ligge og rode med hvordan du låse mobilerne op det er din butik

henholder bare til det jeg har undersøgt alle steder og hos andre unlocker

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 02-01-07 16:46

Du skriver at den ulovlige måde du kender til er hvis man bestiller koder fra et ukendt sted...(du må gerne oplyse mig om hvor)

Jeg oplyser dig at jeg ikke bestiller koder men at jeg låser telefonerne op mens folk kikker.. hvad mere skal der til før du stopper med at skrive at det jeg gør er ulovligt?

Jeg oplyser dig nu lidt af hvordan jeg gør...

Jeg sætter telefonen til kablet.. kablet til boxen.. boxen til pc'en.. læser nogle forskellige ting ud. putter dem ind i et andet program. tager kabel af telefonen kikker efter det sidste tal i Imei nr. taster det ind og trykker på knappen. vupti og jeg har koden.. sætter batteriet på telefonen og taster koden.. vupti den er låst op...

Jeg kontakter ingen... køber heller ingen logs.. (kun hvis folk selv har prøvet med koder så skal jeg bruge en logs..) men det ved du vel også alt om..

Men det er der ingen ulovligheder i vel??

Hilsen dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 02-01-07 18:23

du fortæller ingen ting

for det jeg ved i forvejen er at når der låses op med koder skal det se ud som om at man bruger en box som regner koden ud for en

men som sagt dig om det for det er din butik og hvordan du gør for at låse bb5 op er dit problem

har ikke sagt at du gør noget ulovligt men at jeg ikke kender til nogen lovlig løsning og at jeg har undersøgt alt omkring det og der findes ikke nogen bb5 unlock box til salg

så hvoran du gør er din egen sag mere er der ikke i det henholder kun til det jeg har undersøgt

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 02-01-07 20:00

Hr simkiller
kender du heler ikke de andre logs som Dan omtaler (logs til når kunden har tastet forkert kode ind mere en det antal gange der er mulighed for )
eller vil du også sig de er ulovlige ?

men noget andet stop du den debat her )
Dan har jo givet rigelig info om løsningen (om du mener den er lovlig eller ej )
men overføre nogle data /info til et program og så kan få koden til telefone syntes jeg er svært at kalde ulovligt uanset om det kun er til 3 eller alle selskaber

Jeg har selv arbejdet hos dangaard telecom (mobil telefon distributør) her sad jeg i konfigurations afdelingen i mange tilfælde skal telefonerne låses op igen (der er jo mange der køber telefoner uden amb.) og her virker det på samme måde som Dan omtaler

Hilsen
Bjarne
openphone

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 09:30

har som sagt ikke snakket noget om at det dan gør er ulovligt men at jeg ikke kender til nogen lovlig løsning på at låse bb5 tlfer op

og det hele handler jo ogsåom det spørgsmål som fra starten blev stillet her inde og da jeg svarede på det var der ingen løsning og det har du også selv skrevet openphon og den box som dan fortalte om fra starten som han efter sine skulle have er jo ikke frigivet og sener skrev han at han havde den til test vilket jo heller ikke længer er rigtigt nu er det jo blevet til en anden løsning hvor han laver koder med forskldige programmer

har bare svært ved overhovdet at følge med i hvad der er sandt fra dans side da det han skriver hele tiden bliver lavet om

jo kender til det med locks hvis man har tastet koden forket ind for mange gange

det jeg hele tiden har omtalt er at den løsning jeg kender til ikke er helt lovlig da det er en måde hvor man laver koder ud fra imei nr og ikke skal have mobilen i hånden for at kunne gøre det og det kun virker til 3mobiler

på alle andre nokia som ikke høre til bb5 serien bruger man ikke locks for at kunne låse den op hvis koden er tastet forkert ind for mange gange men man sætter bare et kabel på og låser den op

ved at bb5 er meget anderledes

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 10:59

"har som sagt ikke snakket noget om at det dan gør er ulovligt men at jeg ikke kender til nogen lovlig løsning på at låse bb5 tlfer op"

Og igen.............. Bare fordi du ikke ved det er ikke ens betydning med at der ikke findes nogen........ Såå er du ikke lidt storsnudet når du siger sådan?

Syntes også at du skulle tage og holde når nu jeg har fortalt dig at der findes løsninger...

Desuden er der jo også logs løsninger til DCT4 plus telefoner Altså Nokia 1110i, 2610i osv... da de heller ikke bare lige kan låses op... men det ved du vel også alt om....

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 12:51

hej dan

det er jo dig der ikke kan finde rundt i hvilken løsning du har gang i

1) først er det en box du har som ikke er til salg endnu men kun under test og når en bliver til salg vil den koste ca 75000kr
2) og så var det boxen som endnu ikke er til sagl du så havde til test sammen med 2 andre unlocker i dk du havde
3) og nu er det blevet til at du med nogle programmen og det sidste tal i imei nr laver en kode

bare du selv kan finde runt i det du har gang i dan

der findes løsninger til bb5 men ingen der regele og derfro heller ikke efter bogen

men som jeg skrev tidliger er det nu også din butik og du kan jo gøre som du selv vil lige meget hvilken

brugerne her inde kan jo selv bedømme hvem af os der taler sandet ud fra det vi har skrevet

jeg har min overbevisning ud fra det jeg har undersøgt og høret fra mange andre unlocker her i dk og det henholder jeg til og du henholder til dit

ja du har fortalt der findes flere løsninger både med box som ikke er til salg og med en box den samme som ikke sælges men som du skulle have til test og nu en 3 løsning med div programmer som du udregner koder med

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 13:22

Ha.. Ja jeg har jo ikke fortalt dig direkte hvad det er for noget udstyr jeg bruger... Det er dine konklutioner der er som du sætter dem op.. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke er intresseret i at fortælle dig hvad jeg bruger....

Pointen er bare at der findes en løsning... det er jo det du holder på at der ikke gør...

hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 13:54

første gang du skrev du at der var kommet en box der kan klare bb5 telefoner

(Så du vil have jeg skal hjælpe dig med at finde udstyr så du kan klare det samme som mig?... smiler.. Tror jeg nu ikke du skal regne med.. men hvis du har fulgt med på de "ordenlige" forum'er ville du også vide at der er kommet boxe der kan klare BB5 telefoner af selve Dejan.. men hvis det navn heller ikke siger dig noget viser det blot hvor lidt unlocker du er.
Undskyldning behøver jeg ikke da du hverken kalder mig for tyv eller andet kriminelt.. Det eneste du gør er at give udtryk for din manglende viden..
Hilsen Dan)

siden skriver du at du har boxen til test og det skulle 2 ander i dk også have

her til sidst er blevt til at du udregner koderne med flereprogrammer

har hele tiden saget at der ikke findes en real løsning og dermed heller ikke en lovlig løsning

der findes en løsning med koder men der er ikke real og det er ikke noget man snakker højt om men den løsning kender du jo nok alt til

prøv at find rundt i hvad du skriver og hold styr på det så du ikke roder for meget rundt i det hele

du er nu kommet med 3 mulige forklaringer på hvordan du klare bb5 modellerne i sammen tråd

håber virkelig ikke du roder lige så meget rundt i det hele når du låser mobiler op

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 14:49

igen fatter du ikke pointen.............

JEG FORTÆLLER DIG IKKE HVAD JEG BRUGER AF BOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du skrev at det ikke kunne lade sig gøre og at der ikke var kommet en løsning til at låse BB5 telefoner op.. Jeg fortæller dig om mange forskellige løsninger...

Ergo.. Du tager fejl når du siger der ikke er nogen løsning..
Og begynder du igen med at sige jeg gør noget ulovligt bliver jeg jo nød til at tage til nykøbing falster... Fat dog at jeg ikke vil beskyldes for den slags...

Det hele drejer sig om 1 ting. Nemlig at du siger der ikke findes en løsning....... (fordi du kun kender en ulovlig en)
Jeg fortæller dig om flere løsninger der alle er 100% lovlige.. men alligevel fastholder du at der ikke findes nogen løsninger...
Længere er den ikke.......
Hilsen dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 16:08

har jo flere gange sagt at du er velkommen her

det er dig der ikke fatter noget som helst og ikke kan finde rundt i hvad du selv har skrevet i tråden

ta dog og læs det hele i gennmem inden du svare på mere

skriver det lige en gan til og håber du fårstårhvor meget du selv roder rundt i dine forklaringer

det er jo dig der ikke kan finde rundt i hvilken løsning du har gang i

1) først er det en box du har som ikke er til salg endnu men kun under test og når en bliver til salg vil den koste ca 75000kr
2) og så var det boxen som endnu ikke er til salg du så havde til test sammen med 2 andre unlocker i dk du havde
3) og nu er det blevet til at du med nogle programmen og det sidste tal i imei nr laver en kode

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 16:16

Det har jo stadig intet med sagen at gøre....
Sagen er kun at du siger der ikke findes nogen løsning.

Jeg har som du selv har skrevet bevist dig at der er mindst 3 løsninger...
-----klip-----
1) først er det en box du har som ikke er til salg endnu men kun under test og når en bliver til salg vil den koste ca 75000kr
2) og så var det boxen som endnu ikke er til salg du så havde til test sammen med 2 andre unlocker i dk du havde
3) og nu er det blevet til at du med nogle programmen og det sidste tal i imei nr laver en kode
----klip slut----
Så du skulle være overbevist nu? at der faktisk findes mindst 3 løsninger men at du har et problem da du ikke kan finde ud af det???

Måske du skulle lave en ny tråd hvor det er dig der spørger efter hjælp til hvordan du gør for at kunne låse sådan en tlf op. Jeg fortæller dig det jo ikke....

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 16:40

har skam ikke brug for hjælp det er vist dig der har det

de første to løsninger du er kommet med er jo stadig kun noget som er under test og ikke til salg nogen steder og det er en løsning som jeg havde kenskab til i forvejen men den kan jo ikke bruges til noget endnu når det stadig et under test

den sidste løsning du fortæller om ved jeg ikke om virker og det er jo også sagen lige meget for ved ikke hvorfor du pluselig skriver om det i samme tråd da det jo fra starten handled om en box du ikke kan købe men som du påstår virker men stadig er under test

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 16:58

"den sidste løsning du fortæller om ved jeg ikke om virker og det er jo også sagen lige meget for ved ikke hvorfor du pluselig skriver om det i samme tråd da det jo fra starten handled om en box du ikke kan købe men som du påstår virker men stadig er under test"

Det jeg skrev var jo også med en box... skrev oven i købet hvordan jeg gør.. sådan da.
Man kan ikke bruge softwaren uden box og man kan ikke læse det ud man skal have ud uden box..

Så endnu engang svar på det samme spørgsmål...

Desuden når du så har fået svar på dine spørgsmål må du gerne stoppe...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 17:17

det eneste jeg har fået svar på er ingen ting og søget ikke svar her men svarede på et spørgsmål fra en anden bruger her inde

du skrev at du brugte en box men ville ikke sige hvilken som du også er i din gode ret til men skrev hvem der havde lavet den og den omtalte box er stadig under test

og så havde den plusselig selt til sest sammen med 2 andre og sidst men ikke mindst er nu en 3 løsning du har gang i

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 03-01-07 18:50

Netop...

Beviser jo gang på gang at du tager fejl... og nu er du blevet klogere.. Så behøver du ikke længere fortælle folk at der ikke findes løsninger som jo er at fejl informere folk..

Dejligt at denne diskution er slut..

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 03-01-07 21:38

hvordan beviser det at jeg tar fejl dan

det beviser at du ikke har styr på ret meget af det du skriver

den box du fra starten sagde du havde er jo ikke frigivet og stadig under test og efter det skrev du at du havden til test og 2 andre også har den til test men igen laver du selv om på din forklaring

nu er det med nogle programmer og en box du laver koder som jeg kun virker til 3mobil

få styr på hvad du skriver inder du siger af jeg tar fejl

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 04-01-07 10:37

"hvordan beviser det at jeg tar fejl dan"

Det beviser at du tager fejl når du siger der ikke findes nogen løsning... og nej jeg fortæller dig ikke mere end jeg allerede har gjort..

Du indrømmer jo stadig selv at du kendte til de test boxe der er ude så du modsiger dig selv når du påstår der ingen løsning er... Så det er stadig dig der skal indse at du tager fejl..

Men det er jo ikke første gang du er på gale veje...
Slut nu det her inden du kommer til at virke alt for dum...
Jeg fortæller dig stadig ikke hvad jeg har og hvordan du kan skaffe det selv... så glem det og græd vidre....

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 04-01-07 16:53

har skam ikke noget at græde over

kan kun grine over dig

ja jeg kender til den omtalte box men den er stadig ikke til salg nogen steder og hvis det er sådan en box du har til test havde du fortalt det fra starten i stedet for at komme med 3 forseldige løsninger på hvordan du åbner bb5

kune nu godt tænke mig at vide hvad du mener med at jeg har været på gale veje før og med hvad for det mindes jeg bestemt ikke jeg har være på noget tidspunkt

har hele tiden sagt at der ikke findes nogen regel og demed heller ikke nogen løsning på unlock af bb5 og det står jeg ved for der er ikke nogen

du har stadig ikke fortalt noget og det er også lige meget om du gør for har tid nok til at vente på at der kommer en regel løsning på bb5 området

så græd du bare over din manglene stolthed

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-07 10:10

"har hele tiden sagt at der ikke findes nogen regel og demed heller ikke nogen løsning på unlock af bb5 og det står jeg ved for der er ikke nogen"

Hold da kæft hvor er du tykhovedet... hvor mange gange skal du have forklaret at der en løsning inden du fatter noget?

Du er jo dummere end bare dum... Er du også så langsom hver gang der kommer en ny model så overrasker det mig at du kan kalde dig selv for unlocker..

Jeg har brugt side op og side ned på at forklare dig at der rent faktisk er løsninger til BB5 (enkelte telefoner indtil vidre) men du fatter ikke en skid..

Sagens kerne... Gider sku ikke blive ved med at forklare dig at du tager fejl med dine udtalelser... Igen.. Bare fordi DU ikke kan købe en box (måske fordi du er for uerfaren) er ikke ens betydning med at andre ikke kan have udstyr til at klare BB5..

Hvad det er for en box og hvorfor og hvor den kan skaffes har jeg stadig ingen interrasse i at fortælle dig... Fat dog at uanset hvor meget du klokker i det får du ikke hjælp til det herfra... Så tør dine øjne og se at komme i skole med dig...

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 13:02

mine øjene er skam tøre

det er så bare meget mærkeligt at der ikke er nogen anden unlocker i dk der kan sige det samme som dig nemlig at der findes en regel løsning

alle siger at der ikke er nogen løsning på bb5 området men men at det stadig kan lade sig gøre at låst nogle modeller op det er bare ikke en regel løsning men en der fore går med koder og derfor også kun virke på nogle modeller og kun med bestemt software i mobilen og den skal være købt før et bestemt tidspunkt

og nej er bestemt ikke urfaren da jeg i 6 år har været unlocker

men når du nu siger jeg urfaren og ikke kan købe en box og ej heller har den løsning du siger du er elle andre unlocker så også urfarende og de lyver måske også når de siger der ikke findes en løsning endnu

kik på hvilken svar der er givet på gsmtown.dk af andre unlocker der er du jo selv medlem inde men et af de steder hvor du ikke på nogen måde hjælper andre

vågn op dan og tør dine øjne

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 13:13

og kik også lige på teleway's forum og se de svar der er kommet der igen alle siger der ikke er kommet nogen løsning

igen et af de forums hvor det er unlocke i dk der for det meste er medlem og hjælper hinanden så godt som muligt

kan ikke lige huske om du er også er der inde men hvis du er det er det igen et af de steder hvor du aldrig hjælper andre måske fordi du kun suger viden til dig

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-07 13:13

Du er jo ikke nem at hjælpe når du ikke vil lytte... Så jeg opgiver og så må du være et håbløst tilfælde.. Håber bare på at du ikke vildleder alt for mange mennesker...

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-07 13:18

Ham her tilbyder dig at sælge software der virker til 6280

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=415574002

God fornøjelse..

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 14:02

jo jeg lytter men hvorfor lytte til en mand der fortælle at der findes en løsning når alle andre unlocker siger der ikke findes en løsning på bb5 området

eller siger du at alle andre unlocker lyver når de siger det samme som mig ???

tjek de to dansk forums og se hvilken svar der er givet der på mit spørgsmål og der er kommet en løsning på bb5 området

skal lige sige at der et et spørgsmål jeg har stillet efter vores diskution er begyndt her inde men stadig her ingen anden unlocker fundet en løsning som er regel

vågn op

der er mange steder der tilbydes disse programmer også via ebay men på ebay bliver man rådet til ikke at købe disse programmer fordi de ikke virker

og havde program som du lige linkede til virket ville du ikke have gjordt det da det så ville have været en hjælp til en løsning ikke kun for mig men for alle andre her inde på forumet og det ville skade din egen forretning

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-07 14:28

Der er et hav af forum's og et hav af folk som ingen viden har omkring mange ting... Det er du jo også et tydeligt bevis på...

Der er også mange der tror at man ikke kan låse en telefon op hvis man har prøvet med en forkert kode mere end 5 gange..

Der er også nogen der tror på GUD men der findes ingen beviser på at han kan gøre noget..
Og så er der dem som kun tror på det de kan se... dig eks. vis.

Så stopper her fordi uanset hvad jeg skriver vil du ikke lytte...

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 14:39

sidder du og siger at de unlocker der sidder og skriver på gsmtown og teleway forums ingen viden har

jeg lytter jo til hvad der kommer flest svar på og det er at der ikke er nogen regel løsning på bb5 området endnu

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-01-07 15:48

"sidder du og siger at de unlocker der sidder og skriver på gsmtown og teleway forums ingen viden har"

Var det måske det jeg skrev????? Igen viser du din dumhed...
Jeg skrev "Der er et hav af forum's og et hav af folk som ingen viden har omkring mange ting..."

Det er jo ikke alle der kan kalde sig unlocker.. men mange gør det nu alligevel.. selv om mange aldrig har prøvet at låse en telefon op hvis ikke koderne fra www.tekit.dk virkede..

Og igen.. Fordi der er flest dumme mennesker er det ikke ens betydning at alle er dumme vel??
Din logik er jo i børnehave klassens stadie.

Hvis 300 mennesker siger det ikke kan lade sig gøre at gå på ild. og kun 2 siger det kan så vælger du at tro på de 300 at det ikke kan lade sig gøre?? Måske fordi de 2 har prøvet det så ved de hvad de snakker om og de 300 bare er nogle kyllinger at de ikke tør... har du tænkt på den?

Kommentar
Fra : geronimoKanDet

Dato : 05-01-07 18:57

Nu vil jeg lige give mit besyv med, jeg hader ellers og blande mig men simkiller eller Henrik eller hvem du end er DU KOMMER IKKE LÆNGERE END Dan har forsøgt at forklare dig, vi et par få stykker der kan lidt mere end nogle andre ikke alle gud bevares der er her i dk 10-20 virkelige dygtige unlockere som jeg gerne tager hatten af for et par er allerede nævnt og jeg kan fortælle dig at jeg kender Dan (har set ham i øjnene) og når han skriver at der er ca. 3 af de bb5 boxe ude til test så passer det og nu kender jeg de 2 den tredige gætter jeg på hvem er men det kan jeg ikke bevise og vil heller ikke og så ikke mere fra min side om bb5 uanset hvad du reflekterer på mit inlæg den dag boxen bliver officiel til salg hører du fra mig igen

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 19:01

igen tar du fejl dan

jeg henholder til hvad andre unlocker har skrevet inde på bla andet gsmtown og de der har skrevet er alle unlocker og så henholder jeg til de unlocker jeg selv har snakket med pr tlf og over min msn unlocker som ved hvad de snakker om

hvad er bliver skrevet på div forums af folk som måske ikke er unlocker kan jeg ikke bruge til noget henholder kun til det jeg har hørt fra folk jeg ved er unlocker og ved hvad de laver ikke til andet

men du kan jo selv se på de to forums hvilken unlocker der har givet svar

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 05-01-07 21:41

hej geronimoKanDet

du kan skrive hvad du vil henholder stadig til alle de svar jeg har fået fra flere unlocker i dk bla inde på forumet gsmtown.dk

en af dem jeg har snakket med er lars aka falkog han sige at der ikke er kommet nogen løsning på bb5 området. men ham kender du jo efter som du selv er unlocker og så ved du også at lars ikke sige noget som ikke er sandt og at han er en regel unlocker som virkelig kan sit kram som unlocker

dan's første svar var

" Der er faktisk en løsning.. og det har der nu været et stykke tid. men det er en dyr box og der er ingen support på den... men det ved du vel også som proff unlocker... eller hvad?"

svar nr to

"Igen tager du fejl...
Hvor mange fejl skal du lave før du gider lytte til fornuft?

DER ER KOMMET EN BOX DER KAN KLARE BB5 TELEFONER...
Så er det vis skåret ud i pap.
Det er ganskevist ikke alle enhver der kan gå ud og købe den. Så undgår vi nemlig at enhver tror de ved det hele ligesom det du har gang i her..

Det er det samme som hvis du holder dig for øjene og ikke kan se computeren.. findes de så heller ikke??????

Men forstå nu at der er kommet en box.
Den er under udvikling men den er dog stadig ude. kan ikke klare alt. men det er dog en begyndelse.. Hvad den koster og hvor man kan købe den vil jeg af gode grunde ikke oplyse.

Og så vidt jeg kan se er der ikke mere at skrive om... så lader det ligge hvis ikke du begynder at lave flere fejl..

Med den mængde af fejl du har lavet alene i denne tråd ville jeg nødig aflevere en telefon til dig. Så stop det nu inden du ødelægger alt for dig selv.

Hilsen Dan"
og hvis i kikker efter skriver han at boxen er ude

svar nr 3

Du skriver at den ulovlige måde du kender til er hvis man bestiller koder fra et ukendt sted...(du må gerne oplyse mig om hvor)

Jeg oplyser dig at jeg ikke bestiller koder men at jeg låser telefonerne op mens folk kikker.. hvad mere skal der til før du stopper med at skrive at det jeg gør er ulovligt?

Jeg oplyser dig nu lidt af hvordan jeg gør...

Jeg sætter telefonen til kablet.. kablet til boxen.. boxen til pc'en.. læser nogle forskellige ting ud. putter dem ind i et andet program. tager kabel af telefonen kikker efter det sidste tal i Imei nr. taster det ind og trykker på knappen. vupti og jeg har koden.. sætter batteriet på telefonen og taster koden.. vupti den er låst op...

Jeg kontakter ingen... køber heller ingen logs.. (kun hvis folk selv har prøvet med koder så skal jeg bruge en logs..) men det ved du vel også alt om..

Men det er der ingen ulovligheder i vel??

Hilsen dan

og han har i mellem svar 2 og 3 sagt at han er en af dem der har den til test

problemet her er at den ikke selv kan finde rundt i hvilken løsning han har gang i og om det er med en box han har købt eller til test

vågn op og læs hele tråden i gennem inden en ny blander sig i debatten

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 06-01-07 11:42

hej dan

da jeg lige harsnakket med gerhardt fra jyskunlock og han fortalt mig at du også kan låse bb5 op fra telia som ingen andre udmilbart kan må jeg sige at du kan mere end andre på det område

undskylder her med over for dig dan og alle andre her inde på forumet over at jeg i længer tid har holdt fast i hvad alle andre unlocker har fortalt mig nemlig at der ikke findes en regel løsning på bb5 området

jeg har taget fejl og sammen med andre unlocker da det er dem jeg har lyttet til og ikke til dan

hvordan dan klare problemmet med bb5 og hvad han bruger kommer ikke sagen ved

det hele i denne tråd drejer sig om bb5 kan låse op og det ser nu ud til at der er kommet en løsning på det område på nogen modeller og til 3mobil og telia om dan kan klare andre selskaber skal jeg lade være usagt da jeg ikke har hørt om det

Mvh
Mobilunlock

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-01-07 14:08

det er jo dejligt at du endelig gav Dan ret i at der, er nogle stykker der kan mere end de fleste

Hilsen Bjarne
openphone
din unlock partner

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 06-01-07 14:25

Hej bjarne

har jo hele tiden sagt at hvis jeg tog fejl ville jeg også undskylde over for dan og alle andre her ind

der er kommet nye oplysninger som viser at det kan lade sig gøre

diskutionen har køret længe her inde fordi jeg hele tiden har lyttet på hvad ander har givet af svar på bla gsmtown

håber så kun at den løsning også blive tilgenglig for alle so andre unlocker på et tidspungt men vi må væbne os med tolmodighed

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 06-01-07 14:33

tja nogen kan andre må vente

men flot at du siger undskyld !
grunden til at jeg har sagt der ikke findes en løsning er at at løsningerne ikke kan klare ALLE modeler og versioner osv osv

men nok om det

hygge til alle læsere af denne tråd

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-01-07 09:36

Takker for undskyldningen....
Og måske lærte du at lytte lidt mere næste gang.. Inden du drager dine egne konklutioner.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 08-01-07 16:04

hej Dan

nu var det jo ikke kun mine egne konklutioner men det jeg hørte fra alle andre unlocker

måske du selv skulle have været lidt mere konkret omkring det hele og havde du fortalt at du også kunne låse op fra andre end lige 3 havde jeg mmåske lyttet mere til om ikke andet ringet til dig så vi kunne have taget en snak omkring det hele og det havde stadig været uden at du skulle fortælle hvad du gør eller bruger af udstyr for det er jo ikke det tråden handle om men det regele i bb5 unlock

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-01-07 16:18

Igen.. jeg var meget åben og fortalte dig at jeg kunne låse BB5 telefoner op, dog ikke alle..

Det betyder jo ikke at det kun er dem fra 3 vel.. det må være din egen konklution...

Jeg har bare sagt at jeg ikke vil fortælle for meget om det da jeg ikke er intrasseret i at alle kan låse dem op..

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 08-01-07 22:31

hej dan

det er helt korekt men jeg holdte jo hele tiden fast i at det kun var tre mobiler der kunne åbnes da det var den besked jeg hele tiden har fået og du nævnte ikke at der kunne åbnes til andre selvskaber havde du gjordt havde det hele jo set anderledes ud IK eller tar jeg igen fejl

men lad nu det hele ligge har jo givet dig en undskyldning og efter følgende har jeg også henvist til dig med div modeller af bb5 serien siden jeg jo ikke selv kan klare dem endnu

vi skulle jo gerne kunne hjælpe hinanden og ikke modarbejde

som sagt har jeg skrevet det jeg gjorde udfra hvad alle ander fortalte og holdte fast

så snart jeg fik den oplysning at du også kunne klare telia skrev jeg jo her inde og forklarede hvordan det hele hang sammen fra min side af og undskyldte over for dig med det sammen

jeg vil selfølige godt kunne låse bb5 op men så lenge jeg ikke selv kan klare det henviser jeg altid til en der kan indtil jeg selv for mulighed for at låse div modeller opselv

forstår godt du holder din viden tæt indtil kroppen og havde gjordt det samme selv så har på intet tidspunkt skrevet her inde i håb om at få en løsning af vider så jeg selv kan låse bb5 op tværtimod

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 09-01-07 01:51

Det er også helt fint...
Takker for henvisningerne..
Hilsen Dan