/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Særm flimrer
Fra : itgirl
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 09-12-06 11:25

Hej,
Her de sidste par dage, har min skærm på min bærbare flimret med jævne mellemrum et stykke tid og så går det i sig selv igen. Jeg ved ikke hvad der er galt, da den står på det samme sted som den altid har gjort. Når den flimrer, så er det ikke sådan at billedet forsvinder eller der kommer striber eller noget, den flimrer bare sådan en smule med lyset, så det er meget forstyrrende for øjet.

Er det ved at være enden på min bærbare?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 14:19

for at lige sikre mig - har du en tændt mobiltelefon i nærheden ???? kan det være det - eller bare det at der går nogen forbi og snakker i mobil

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 14:35

Har prøvet det samme, i det ene hjørne af skærmen.
Det var som om det - ikke kunne følge med resten af billedet
Det var før skærmen stod af.

Har du ikke en indstilling under kontrolpanel/ skærm, der ''deguaese'' eller noget i den stil,
det kan være som der bliver skrevet at du har haft noget magnetisk i nærheden af skærmen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-12-06 14:37

Citat
kontrolpanel/ skærm, der ''deguaese''

kontrolpanel/ skærm, der hedder ''deguaese''