/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bag-potte
Fra : hvterp
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 08-12-06 16:47

så gik den ikke længre , skal have en ny bag-potte til min 206 2,0hdi sw st-car , er der nogen der kender et godt sted at handle en sådan , vil nødig ned til peugeot og købe en , kan man ikke få dem uoriginale , et sted, har kigget lidt rundt på nettet , men har ikke fundet nogle der har til en st-car

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-06 17:07

Vi har med stort held, købt uoriginalt hos Lyddæmpercentralen

http://www.walker.dk/default.asp?PageNumber=1048

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-12-06 18:34

Jeg vil foreslå dig at kigge her

http://www.faelleslager.dk/

Så kan du måske finde en brugt original. Ellers prøv at spørge på dit lokale ophug

- Anden

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-12-06 18:42

Vil ikke anbefale dig at købe brugt udstødning.Du kan købe det til din bil her:http://www.ftz.dk/
alimak

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 08-12-06 18:58

Ftz i Frederikssund handler ikke med private mere, jeg ved ikke om det er det samme i andre afdelinger.
Krogslund har den nok også
http://www.krogslund.dk/?site=reservedele&refID=9876&gruppeID=9889

Jes

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 08-12-06 19:23

nej det var nu også en ny jeg ville have, har selv fundet den ved krogslund men tror ikke det er til en st-car , men det kan jeg få afgjort ved en op ringning imorgen, og hos walker er der ingen priser på .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-06 19:30

hvterp.... Jeg kan ikke sige dig hvor mange procent du kan sparer, men det er en del, og hvis du så
også kan tale godt for dig, er det ikke udsædvanligt, at man kan få yderligere rabat hos Lyddæmpercentralen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-06 00:52

Du skal da helt klart tage til http://www.agl.dk/
Der handler jeg altid de er billigere med montering end jeg selv kan få uoriginalt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-12-06 19:54

Det er okay i ikke vil købe brugt, men det er vi så mange andre der har held med

Kan i mange tilfælde godt svare sig, hvis nu det f.eks kun er en halv år gammel potte fra en skadet bil.. Kender den verden godt, de lever af det, så det kan godt svare sig

- Anden

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-12-06 22:02

Angående brugt udstødning vil jeg nu også tænke mig lidt om da det ER det der ruster allermest på en bil både indefra pga.kondensvand og så udvendigt altså nyt på og se lige hvad det koster i AGL
Mvh Sune

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 09-12-06 22:13

det er ikke altid det billige er billiger jeg har for ca 1,5 år siden købt et uorginal bosal udstødning og det skal skiftes igen.

jeg havde walker udstødning på før og det kunne holde 6 år

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-12-06 14:58

Jeg mener Walker er den bedste udstødning.Den holder lenge og det er aldrig noget problem at montere den.Mange uorginale passer ad h...... til.
alimak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 11-12-06 09:50

Ja det lyder selvfølgelig lidt underligt ift de andre kommentarer og links, men der er faktisk en mulighed, som dog kræver at man har et "ærinde" dér i forvejen eller kender andre som er på disse kanter.

I sommers var jeg med hele familien på ferie i Polen, da min bagerste potte på min Berlingo HDI blev utæt. Det var ganske vist kun en lille revne, men jeg turde ikke køre de over 1000 km hjem med dette. Jeg fandt et lille værksted som kun solgte og monterede udstødninger på div. biler og jeg fik en komplet ny udstødning incl montering for LANGT under det halve af hvad jeg skulle give her DK ...og så var der 2 års garanti (om man så kunne bruge det til noget???)

Er godt klar over dette forslag er lidt "utraditionelt", men ABSOLUT brugbart...og evt. ved at gøre lidt "benarbejde" selv.

God fornøjelse!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 11-12-06 12:09

vi købte ved t-hansen. den funger fint

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 15-12-06 10:07

nå fandt en afslutning på sagen , walker laver den ikke endnu, de eneste der laver den er bosal købte en til 570 kr (billigt vil jeg mene). Fik krogslund autodele til at lægge den på nettet, de vil have 749kr men har ingen på lager. så mange valg muligheder var der ikke når det kom til stykket.

Annuller spørgsmålet
Fra : hvterp

Dato : 16-12-06 14:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål