/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BABYCREAM TILLYKKE
Fra : Nordsted1
Vist : 1143 gange
100 point
Dato : 07-12-06 08:19

Hej Babycream, et stort tillykke med de første fire uger

Er du ved at få vænnet dig til dine forældre?? Er de svære at få dresseret??

Nu skal du ikke blive bekymret over at du muligvis får hormonknopper. Du behøver ikke kravle ned og gemme dig under dynen, de forsvinder igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-06 08:55

Osse tillykke fra mig.

Nyd den tid i dit liv, hvor du hovedsagelig beskæftiger dig med at æde, sove ,bøvse og prutte. Ikke fordi den tid nødvendigvis stopper, men det er knap så accepteret 50 år senere....... ved jeg LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-06 09:05

Og tage det bare roligt.... Ud fra en gennemsnitslevealder har du 28.807 dage tilbage

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-12-06 10:15

Suk, som tiden går.... nu skal hun snart i skole......

Tillykke med din høje alder, Babycream

Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-12-06 20:08

de der knopper vender først tilbage om 12-13 år. små bekymringer sammenlignet med dem, dine forældre har, hvis de ikke ved, hvor du opholder dig de næste fem minutter efter kl. 16.
men rigtig stort til lykke med det dejlige barn.