/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
softwareopdatering af nokia 3310
Fra : majbritt05
Vist : 411 gange
150 point
Dato : 05-01-03 19:12

Jeg har hørt, at man kan få sin Nokia 3310 opdateret til en Nokia 3315.

Hvad får jeg ud af det?
Og hvor kan man få det gjort? Gerne i Aalborgområdet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 19:32

Hej Majbritt

For 150 kr. kan du få det ordnet her:
http://www.simlock.dk/nokia/3310.php
Samtidig kan du læse om, hvad du får ud af det.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 19:34
Accepteret svar
Fra : NKSDK

Modtaget 160 point
Dato : 05-01-03 19:42

Hej Majbritt

En opdatering til 3315 giver dig følgende nye funktioner udover de 3310-ting, du allerede kender:

Automatisk tastatur-lås (du definerer selv, hvornår den skal slå til)
Tidsindstillede profiler (du definerer selv, hvornår eksempelvis 'Lydløs' skal udløbe, og telefonen gå tilbage til 'Normal')
Mulighed for at slette alle sms'er i en bakke på én gang i stedet for en ad gangen
Mulighed for at bruge almindelige ringetoner som sms-signal
Billedredigeringsmenu (du kan lave små billedbeskeder)
Clipart (til brug i egne billedbeskeder)

Du beholder danske menuer, men du vil miste nogle data, for eksempel high-score i dine spil. Telefonbogen sker der ikke noget med, da den ligger på dit SIM-kort.

Hvis din telefon er ret ny, har den sikkert allerede den software, der er nødvendig for en opgradering - det skal mindst være version 5.5x, for at du kan være sikker på, at telefonen kører stabilt (du kan checke din version ved at taste *#0000#, så vil versionsnr. stå i øverste linie i dit display).

Hvis du ikke har den rigtige software er der ingen grund til at fortvivle, for du kan sagtens få det lagt ind i mobilen. Det vil en unlocker nemt kunne klare for dig, og da du skriver i Ålborg-området, kan du finde en her:

http://www.dkunlock.dk/visamt.asp?amt=13

Jeg kan af gode grunde ikke vide, hvad de vil have for sådanne operationer, men det er med sikkerhed væsentligt billigere for dig, end det ville være at få en forhandler til at opdatere din telefon.

Jeg håber, ovenstående besvarer dine spørgsmål

Venlig hilsen

NKSDK

Nokia unlocking og sw-opdatering i Viborg
sivebaeks@io.dk