/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Sminkebord til 4-årig
Fra : louie2003
Vist : 6387 gange
100 point
Dato : 04-12-06 21:43

Hvor kan jeg købe et lille legesminkebord til min 4-årige datter? Ikke alt for lange postordre-leveringstider, da det skal være en julegave! Links med billeder modtages med kyshånd.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 04-12-06 21:49

Spørgsmål
- Ubesvarede 17
- Besvarede 19
- Annullerede 0
- Slettede 1
Ialt 37

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 04-12-06 21:55

???

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-06 21:57
Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-06 21:59
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-12-06 22:11

du må da være bindegal. en 4-årig skal ikke lære at sminke sig. hun skal lege med sundt og fornuftigt legetøj. sminke er noget af det farligste der findes med masser af dokumenteret kræftfremkaldende stoffer tilsat. vil du virkelig byde dit barn det.lad hende dog være barn mens hun er det. sminke er skabt af forfængelige mennesker , der har haft held til at bilde sig selv ind, at de bliver pænere af det. prøv at kigge lidt tæt på en der bruger meget sminke. du vil få et chok over, hvor ødelagt huden hos en sådan person er. og det vil du byde din datter. jeg har kun foragt tilovers for den slags uansvarlige forældre.

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 04-12-06 22:17

Gudfader bevares - håber du fik afløb for noget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-12-06 23:23

Jeg er da meget enig med trimare46 - så det der "vor herre bevares" kan du godt glemme.

Hvis du synes at din 4-årige pige skal lære noget om sminkning, er det dig der er syg i hovedet.

Olesen-50 sender et svar hvor han viser hvor mange spørgsmål du har stillet på Kandu og hvor mange du har lukket. DU fatter ikke en skid og svarer bare med ???

Du er for dum til at forstå de svar du får her på Kandu. Og det er ellers KUN meget
dumme mennesker der ikke forstår sådanne svar.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-12-06 00:27

louie2003 du skal ikke tage dig af arne jackobsen han er den lokal tosse her på kandu han har det desvære med at svine folk til sæt ham på ignor så slipper over for hans indlæg.
men tværdigmod god søde rar frk/fru ans er altid klar til en hjælpen hånde
syntes ikke de er fair over for dig lad dig ikke gå på af det kan du ha en god tirsdag

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 05-12-06 08:02

Hej Thyfoon. Tak for støtten. Blev ærligt talt noget paf over reaktionerne på et forholdsvis uskyldigt spørgsmål. Og Ans - jeg giver dig mine point for coop's sminkeborde var lige det jeg ledte efter. Ønsker jer alle en god jul - også de mavesure.

Godkendelse af svar
Fra : louie2003

Dato : 05-12-06 08:04

Tak for svaret, Ans.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 05-12-06 08:13

Jeg er enig i at man ikke skal lade sine små børn sminke sig, medmindre man kan finde noget uskadeligt sminke. Men derfor køber jeg altså alligevel også et sminkebord til min datter på 3, når hun får sit nye værelse. Små piger elsker nemlig at sidde foran spejlet og rede hår (det hjælper storebror på 4 skam også med) og klæde sig ud m.v. Og der er et sminkebord jo lige sagen. Og, hvad skulle man ellers kalde det? Et "rede hår bord" eller "udklædningsbord"? Det hedder nu engang et sminkebord eller toiletbord, men nu skal det jo stå på hendes værelse og ikke på toilettet.

Så louie2003, tak dig ikke af de andres ævl men giv den lille pige, hvad hun ønsker sig.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 05-12-06 08:14

Og i foregående indlæg betyder "tak" selvfølgelig "tag"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-06 10:56

Selv tak. Jeg håber datteren bliver glad

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 05-12-06 15:50

Sminkebord eller ej.

For lidt og for meget kan tit vre et smagssprgsml.

Min mening er: At man sminker sig, for at give sig ud for at vre en anden end man i virkeligheden er,
og det er jo meget normalt.
Men selvom det er meget normalt, kan det under mange omstndigheder vre skadeligt,
men sdan er det jo med alt, hvor man undlader at tage de skadelige ting i betragtning.

Var vi mennesker fuldstndig bevidste om hvad vi laver, ville vi leve i en meget bedre verden.

Mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 05-12-06 16:12

Det er vel ikke værre end at putte salt i sin mad for at få den til at smage af mere?
- eller male sit tapet for at det ser pænere ud?
- eller putte mælk i kaffen for at den smager bedre?
- eller slå sit græs for at få en pæn plæne?
- eller klippe sit hår
- eller... osv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-06 16:44

Citat
arne.jakobsen

Dato : 04-12-06 23:23

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er da meget enig med trimare46 - så det der "vor herre bevares" kan du godt glemme.

Hvis du synes at din 4-årige pige skal lære noget om sminkning, er det dig der er syg i hovedet.

Olesen-50 sender et svar hvor han viser hvor mange spørgsmål du har stillet på Kandu og hvor mange du har lukket. DU fatter ikke en skid og svarer bare med ???

Du er for dum til at forstå de svar du får her på Kandu. Og det er ellers KUN meget
dumme mennesker der ikke forstår sådanne svar.

Typisk arne.jakobsen

arne.jakobsen du elsker jo at være i føreposition. Er du klar over at du ikke er den bruger på kandu, der har flest på blacklisten.

Du har kun 30 LOOL

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 05-12-06 18:27

Det er meget forståeligt, at der er så meget krig i verden!
mvh.
DkwM327