/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
fjern kode på blaupunkt radio
Fra : kb1987
Vist : 872 gange
100 point
Dato : 01-12-06 20:02

Jeg har en balupunkt headunit, som er kodet, fordi strømmen fra radioen har været fjernet...
radioen er en CAR 300, hvordan får jeg fjernet koden, som jek ikke kender ????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-12-06 20:24

Nemt - hen til nærmeste baupunkt værksted og få dem til at åbne den.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-12-06 20:50

Jeg måtte vise kvittering eller få politiet til at bekræfte at den ikke var stjålet da jeg leverte min på værksted for at få ny kode.
alimak

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-12-06 11:08

Enig, den nemmeste kur mod det problem er en tur på værkstedet.
Du beviser, at det er din radio, og at den ikke er stjålet, og du får åbnet radioen igen.

Ellers ingen nye koder til dig på helt legal vis.....

Kommentar
Fra : mxhansen

Dato : 28-12-06 15:33

hejsa

skriv serienumret og så ser jeg på det