/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sexslave
Fra : Lion36
Vist : 8275 gange
40 point
Dato : 01-12-06 10:12

Min kone og jeg ønsker en kvindelig sexslave mellem 30 og 45, bosidende på Sjælland.
Vi er ikke til hård SM, bæ eller tis.

Hvor mon man finder en sådan ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-06 10:25
Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-12-06 11:56

Prøv på www.sexdating.dk

The1best

Kommentar
Fra : kontrola14

Dato : 01-12-06 18:49

Spørg bare, bruge kandu til sådan noget,er i dumme eller hvad, der er så mange andre sider der søger jeres slags

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-12-06 19:13

Skelbækgade eller Istedgade i Kbh.
alimak

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 01-12-06 19:37

Når man stiller et spørgsmål forventer man måske en vis form for seriøsitet uanset hvad spørgsmålet drejer sig om, har man ikke noget godt at skrive, skulle man måske helt lade være med det.

Vi vil prøve scor.dk, men er stadig åben for flere seriøse svar som kan hjælpe os på rette vej.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-12-06 22:12

Hmmm Jeg har givet et link uden en forklaring for der blev spurgt om henvisning til en hjemmeside og den fik vedkomne...... jeg anbefaler da ikke en side jeg ikke selv kan stå indefor..... jeg anbefaler da kun min egen fortrukne...... det var jo det der blev spurgt om...... nogle fortrækker at skrive en hel roman om hvorfor de henviser til linket.......det gider jeg ikke for at være helt ærlig....... så dem der har lyst til det kan da for min skyld godt skrive en hel roman..... og dem der ikke har lyst eller måske ikke lige har tiden til det......men vil gerne hjælpe.......

Dejlig aften til jer alle

Knuz

The1best

Accepteret svar
Fra : ypsiQ

Modtaget 40 point
Dato : 01-12-06 23:56

Jeg vil tillige henvise til www.nannas.dk, hvor I også kan finde flere tråde om temaet. Her anbefaler jeg Jer at gå ind og kigge i både debatten og forsidetemaet "Hvad er en slave/slavinde" Der er gode informationer for "nye". Der er ingen brugeroprettelse for at deltage.
Desuden vil jeg også henvise til www.smdating.dk hvor der også både kan søges og er gode informationer at hente i Debatten. Kræver oprettelse af brugerprofil.
Jeg skriver dette, da jeg har en formodning om at I måske er lidt nye mht. at tage en sexslavinde ind og vil derfor gerne henlede Jeres opmærksomhed på flere forskellige vigtige temaer omkring dette.
www.scor.dk kan jeg varmt anbefale Jer at betale de 500kr., for derigennem at få adgang til Logerne, da flere af dem også indeholder seriøse debatter og oplysninger om temaet.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 02-12-06 13:27

Der er ligeledes rigeligt på grupperne i yahoo, det helt rette sted for piger der vil have en endefuld

Godkendelse af svar
Fra : Lion36

Dato : 02-12-06 15:06

Tak for svaret ypsiQ.