/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3510i
Fra : TEAS
Vist : 532 gange
150 point
Dato : 01-12-06 07:51

Jeg har mistet ca 75% af dem der står i telefonbogen.
Det startede fra k og ned nu er den begyndt at slette fra c og ned.
Jeg har ikke modtaget nogen mms i år.
Kan den laves eller skal jeg skrotte den
Hvor køber jeg en god mobil?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-12-06 09:54

I enhver telebutik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 12:59

få kigget på din telefon hos forhandleren - der må være en fejl der kan rettes i softwaren.

Desuden er det en god ide at tage backup - have numrene i en telefonblok - på din pc og andet

Kommentar
Fra : hestetyv

Dato : 01-12-06 13:30

start med at gendanne fabriksindstillinger på din mobil, dette kan afhjælpe ret mange problemer, især på nokia mobilerne. Der er dog en lille hage ved dette, nemlig at du mister alle billeder, og toner du har liggende på mobilen. Men tag evt en backup af dem, før du gendanner fabriksindstillingerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 13:31

Citat
Men tag evt en backup af dem, før du gendanner fabriksindstillingerne.
.... det er da det første man skal starte med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-12-06 21:43

Nu ligger der ikke alverdens på en 3510i

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 02-12-06 18:46

Jeg kan huske hvor min sikkerheds kode og derfor kan jeg ikke stille mobilen
til fabriksinsteling.
Er der en der kan hjælpe mig et godt råd
mvh
Teas

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 150 point
Dato : 02-12-06 20:02

Det er en telefon du efterhånden kan købe brugt for en 50er......

Så med mindre du har meget vigtige ting liggende på den - smid den ud.

Du kan få en forhandler til at nulstille den, men økonomisk kan det ikke svare sig...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-06 00:26

hmmm er sikkerhedskoden ikke den der står på simkortet ??

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 03-12-06 09:23

Tak for svaret refi.
Du har ret i at det er en gammel mobil og jeg har prøvet at taste Tlf.nr ind
de kom også ind men næste dag var de væk.Nu er der ingen Tlf.nr mere i
telefonbogen.Jeg skrev dem op der var tilbage og i mit Tlf.selskab har jeg
udprintet Tlf.nr for de sidste tre Md. så jeg får tjek på det i løbet af 14 dage.
Mobilen skrotter jeg på sikker måde for der er ingen der skal have sådan en
der ikke virker.Jeg har bestilt en ny mobil og den kommer i næste uge.
Min nokai 3510i har virket pålidligt i Ca.4 år og så gik der kuk i den på mindre
en uge.
Tak for alle fra kandu der er kommet med gode foreslag for at hjælpe mig.
mvh
Teas