/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kroge med sugekopper
Fra : ElseR
Vist : 1587 gange
100 point
Dato : 29-11-06 21:54

Hej
Er der nogle der ved hvor man kan købe små kroge med sugekoppe, som man f.eks. kan sætte på spejle eller glatte flader og flytte rundt med. Gerne i Aalborg eller Aalborg/Himmerlandsområdet eller på nettet.
Mvh Else

Kommentar
Fra : blank

Dato : 29-11-06 22:01

Jeg købte nogle i sommers i føtex. De lå i en 10 kroners kasse. Men jeg er da sikker på at enhver isenkræmmer også her disse.

Kommentar
Fra : blank

Dato : 29-11-06 22:08

Ikke lige dem jeg har:

http://shop.forlagetfortuna.com/product.asp?product=49

Denne her, minder om den jeg har:

http://www.eni-trade.dk/products/productinfo.aspx?productid=1943&MenuItemID=178

Men man kan få modeller i mange udgaver.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-11-06 23:48

Tiger og Søstrene Grene

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 30-11-06 00:42

Har du prøvet Imerco-isenkræmmere?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-11-06 08:20

Borgportens Isenkram ApS
Store Torv 18
8000 Århus C

Tlf. nr. 86 12 31 42

De har ALT i kroge, søm og skruer, bruseslanger,slibepapir, køkkenrulleholder, osv., osv.!

De har desværre ikke en webshop.

Men de kan måske sende til dig alligevel?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 30-11-06 12:24

Er der ikke en BILTEMA der i nabolaget?